فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو سید امیر یوسف فخار حسن خجسته باقرزاده علی اکبر رزمجو 10.30495/mediastudies.2022.66830.1451 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش بهزاد کریمی علی دلاور علی اکبر فرهنگی 10.30495/mediastudies.2022.53554.1306 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - فارسی یا پینگلیش؛ عوامل مؤثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ ارسام بابائی 10.30495/mediastudies.2022.58214.1360 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) نادر اکبری وند نازنین ملکیان محمد سلطانی فر 10.30495/mediastudies.2022.64363.1426 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری حنانه زینلی محمد سلطانی فر افسانه مظفری 10.30495/mediastudies.2022.43189.1439 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - کاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران مصطفی غلامی ابراهیم فتحی جهاندار امیری 10.30495/mediastudies.2022.66296.1443 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران مریم عبدلی حسین بوداقی خواجهنوبر رضا رستمزاده فرزین مدرس خیابانی 10.30495/mediastudies.2022.60291.1381 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای تقوی کولیوند مژده ربانی نجمه سدرپوشان 10.30495/mediastudies.2022.61289.1394