ا

  • ابراهیمی.سارا مرور نظام‌مند مطالعات کلاس‌های چندپایه [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • احمد آبادی ارانی.نجمه ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • احمدی هدایت.حمید ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • احمدی.غلامعلی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • ادیب منش.مرزبان تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی و متوسطه از چالش های تدریس و ارائه راهکارهایی به منظور توانمندسازی معلمان برای تدریس در فضای مجازی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • ادیبان.محمد شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • اسدپور.سعید طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • افراسیابی.رویا طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • افکاری.فرشته اثربخشی آموزش معکوس بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • الهی باغان.محجوبه جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • الهی.علیرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • امام جمعه.محمد رضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • امامی.سید پیمان مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • امیدیان.مرتضی فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • امیری.آمنه بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • انتهائی ارانی.علی تجربۀ زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی دربارۀ مؤلفه‌های بازخورد در ارزشیابی توصیفی(کیفی) [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • ایزدی.مهدی بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • ایمانی نائینی.محسن طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]

ب

  • بادله.علیرضا تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • براتعلی.مریم بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفه‌ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • برزگر.بهرام تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • بلالی.سوسن طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • بیانی.علی اصغر تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]

پ

  • پوشنه.کامبیز طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • پیغامی.عادل طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]

ت

  • ترکزاده.محسن تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • تقی نژاد.پروانه طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • توماج.عبدالجلال تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]

ج

  • جاویدی کلاته جعفر ابادی.طاهره جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • جدا.نرگس تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • جعفری ثانی.حسین جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • جعفری.علیرضا تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • جمشیدی.هادی استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • جوادی پور.محمد شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • جهانی.جعفر واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]

ح

  • حاتمی.جواد طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • حسنی.محمد تجربۀ زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی دربارۀ مؤلفه‌های بازخورد در ارزشیابی توصیفی(کیفی) [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • حسین پور.سهیلا تأثیر داستان‌های مثنوی معنوی بر رشد مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • حسین پور.سهیلا تأثیر داستان‌های مثنوی معنوی بر رشد مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • حسینی خواه.علی تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • حق خواه.ساره بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • حلاج دهقانی.عادل طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • حیدری.شهریار میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]

خ

  • خادمی.سولماز طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • خاکباز.عظیمه سادات بررسی برنامۀ درسی تجربه شدۀ دانشجویان کارشناسی ارشد رشتۀ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه بوعلی سینا [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • خدارحمی.مریم مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • خسروی.علی اکبر طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • خسروی.محبوبه مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • خسروی.محبوبه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]

د

  • داشته.امیر حسین طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • داودی.آذر بدفهمی های ریاضی و عوامل بروز آن در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان: (مطالعه کیفی) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • دهقانی.مرضیه بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • دهقانی.مرضیه شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • دیبایی صابر.محسن تبیین ابعاد و شاخص های فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]

ذ

  • ذوالقدری.پروین طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]

ر

  • رحیمی پردنجانی.یعقوب نقد و تحلیل سند برنامه درسی ملی بر مبنای انطباق با نیازهای آموزشی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی عشایر با تاکید بر رویکرد دانش بومی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • رضائی.محبوبه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • رضوی.سیدعباس فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • روحی.مهدیه تحلیل سؤالات کتب علوم دورۀ ابتدایی با استفاده از ابزار ارزیابی سبک سؤالات کتاب درسی لووری و لئونارد [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • ریحانی.ابراهیم بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]

ز

  • زارعی.علی بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • زارعی.علی تأثیر داستان‌های مثنوی معنوی بر رشد مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]

س

  • سبحانی نژاد.مهدی تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • سبحانی نژاد.مهدی طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سجادی.سیدمهدی طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سعدی پور.اسماعیل مقایسۀ اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سلیمان پور عمران.محبوبه طراحی چارچوب نظری برنامۀ درسی آموزش اخلاق جنسی: یک پژوهش کیفی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • سماوی.عبدالوهاب ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سمیعی ظفرقندی.مرتضی طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • سمیعی.مرتضی بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • سهرابی.امید ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» به‌منظور ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای اعضاى هیئت‌علمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذی‌ربط [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • سیف نراقی.مریم طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در دوره پیش‌دبستان با تمرکز بر حیطه روانی _ حرکتی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]

ش

  • شاهسونی.سعیده بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفه‌ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • شفیعی سروستانی.مریم واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • شفیعی سروستانی.مریم طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • شکراللهی.رقیه شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • شکیبایی.زهره شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]

ص

  • صادق زاده قمصری.علیرضا طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • صالحی.کیوان شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • صائمی.حسن تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • صفری.حسین ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • صلواتیان.سیده مامک ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • صیحانی.محدثه ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • صیدی.مریم طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]

ط

  • طاهری.فروزان طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • طباطبایی.سید محمود طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • طهماسب زاده شیخلار.داود تبیین ابعاد و شاخص های فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]

ع

  • عباس پور.عباس طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • عباسپور اصفهانی.نفیسه طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ اول [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • عبداله یار.علی طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • عصاره.علیرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه ‌درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباط‌گرایی برای آموزش علوم تجربی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • علی عسگری.مجید طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • علیزاده.معصومه بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • عمرانی.پروانه اثربخشی آموزش معکوس بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]

ف

  • فتحی واجارگاه.کورش طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • فرمهینی فراهانی.محسن طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • فرهادی راد.حمید فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • فقیهی.علیرضا استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • فکوری.حسین تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]

ق

  • قادری.مصطفی مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • قادری.مصطفی اثربخشی آموزش معکوس بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • قبادیان.مسلم تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • قرنجیک.آزیتا تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • قلتاش.عباس تجربۀ زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی دربارۀ مؤلفه‌های بازخورد در ارزشیابی توصیفی(کیفی) [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • قمرانی.امیر مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]

ک

  • کاظم پور.اسماعیل شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • کریمی آذری.امیررضا ...کیفیت سنجی تربیت زیبایی شناسانه دانشجویان معماری در مراکز آموزش عالی (نمونه موردی: مراکز آموزش عالی استان گیلان) [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • کشتی آرای.نرگس سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • کشتی آرای.نرگس بررسی اثربخشی الگوی توسعۀ حرفه‌ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپندارۀ ریاضی دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوم شهر اصفهان [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • کیان.مرجان تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • کیان.مرجان تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • کیان.مرجان طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت بدنی و سلامت دورۀ اول متوسطه با رویکرد فرهنگی _ تربیتی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]

گ

  • گرامی پور.مسعود تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • گراوند.یاسر فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • گلزار مقدم.ژابیز تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]

م

  • ماشینچی.علی اصغر طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • ماهینی.فاخته تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.مریم طراحی الگوی آموزش تفکر انتقادی واثربخشی آن بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.مهدی واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • محمدی.مهدی طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.نشمین بررسی برنامۀ درسی تجربه شدۀ دانشجویان کارشناسی ارشد رشتۀ برنامه‌ریزی درسی در دانشگاه بوعلی سینا [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • محمودی.فیروز تحلیل سؤالات کتب علوم دورۀ ابتدایی با استفاده از ابزار ارزیابی سبک سؤالات کتاب درسی لووری و لئونارد [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • معروفی.یحیی میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • مکتبی.غلامحسین فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • ملکی.حسن طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ ‌درسی تربیت دینی در دورۀ ابتدایی [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • منشئی.غلامرضا مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانش‌آموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • منشئی.غلامرضا تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • مهدوی نسب.یوسف تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • مهرجو.مهشید مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • مهرمحمدی.محمود مرور سیستماتیک مؤلفه‌های حمایت از شکل‌گیری PCK در میان نومعلمان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • میرغفاری.فاطمه طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه‌ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]

ن

  • نادی.محمد علی تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • ناطقی.فائزه میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • نجفی.حسن ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • نخعی.نوذر مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • نعمتی.مرضیه بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 69 - تابستان سال 1400]
  • نوروزی.داریوش مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • نوری.علی شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در مناطق دوزبانه [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]
  • نوریان.محمد صلاحیت‌های دانشی و پداگوژیک معلمان [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1400]
  • نوریان.محمد مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • نوریان.محمد طراحی الگوی عوامل موثر بر فعالیت های خلاقانه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس ریاضی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]

و

  • وسیلی.آرزو سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]

ه

  • همتی.علیرضا ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]

ی

  • یوسف زاده.محمد رضا استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره18, شماره 68 - بهار سال 1400]
  • یوسفی.علیرضا سنتز پژوهی مطالعات حرفه ای گرایی در آموزش دانشجویان پزشکی [ دوره18, شماره 70 - پاییز سال 1400]