ا

  • احمدی.پروین عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • احمدی.فاطمه زهرا تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اخوان تفتی.مهناز نمودها و فراوانی‌‌ی خشونت‌نمادین در برنامه درسی‌ی دوره ابتدایی مدارس تهران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسدیان عباس بلاغی.سیروس بررسی ترجیحات والدین و مربیان پیش از دبستان در خصوص برنامه درسی این دوره [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسدیان.سیروس بررسی ترجیحات والدین و مربیان پیش از دبستان در خصوص برنامه درسی این دوره [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اشکان.فرشته نمودها و فراوانی‌‌ی خشونت‌نمادین در برنامه درسی‌ی دوره ابتدایی مدارس تهران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اکبری.احمد شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیری.پاکزاد بازنمایی تجارب زیستة معلمان از چالش¬های تدریس در کلاس¬های چندپایة دوزبانه [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • انصاری زاده.فهیمه شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی به‌منظور پرورش مهارت‌های رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه‌ کانونی [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ایران نژاد.الهام اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]

آ

  • آقاخانی.مرضیه ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آیت اللهی.مینو تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ب

  • بادله.علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر تعامل بین دانشجو معلمان کارورز با مدیران مدارس و معلمان راهنما جهت پیشبرد اهداف کارورزی [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • باقری.خسرو طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسان‌عامل [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بدری.رحیم تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بنی عامریان.مریم واکاوی و تبیین الگوها‌ی برنامه درسی آموزش عالی در ایران [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهادری.بهناز طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسان‌عامل [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]

پ

  • پورقاز.شیرین شناسایی عوامل مؤثر بر تعامل بین دانشجو معلمان کارورز با مدیران مدارس و معلمان راهنما جهت پیشبرد اهداف کارورزی [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پیری.موسی تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالش‌های آموزش آن در دوران آموزش مجازی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ت

  • ترکاشوندی.پروین طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ترکمان اسدی.مهشید کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ترکی نیسیلنی.بتول تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا از فرآیند تدریس [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • تقی پور حویزی.پرنیان رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • تقی پور.فائزه توانمندسازی کاربر دانش آموز با رویکرد تربیت مجازی [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ج

  • جعفری هرندی.رضا شناسایی موانع بازدارنده اجرای برنامه درسي سازگارانه در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • جعفری هرندی.رضا طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • جنتیان.امیرحسین ارائه الگوی برنامه درسی آموزش جنسی و اعتبارسنجی آن بر مبنای تجربیات مربیان بهداشت مدارس متوسطه شهر اصفهان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • جوادی پور.محمد واکاوی و تبیین الگوها‌ی برنامه درسی آموزش عالی در ایران [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ح

  • حاجی حسین نژاد.غلامرضا کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حذرخانی.حسن تحليل مفهوم شايستگي ديجيتال در نظام تربيت عمومي [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسین زاده.روژین طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حق جو.سعید تحلیل ابعاد عملگرایی آموزشی در تدوین مبحث تابع کتاب‌های درسی ریاضی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]

خ

  • خسروی.محبوبه کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خلاقی.علی اصغر طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ذ

  • ذوالقدری.پروین تجارب زیسته اساتید دانشگاه پیام نور از چالش‌های ارزشیابی آنلاین در دوران همه گیری کرونا [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ر

  • رازانی.نرگس طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی.سمیه واکاوی و تبیین الگوها‌ی برنامه درسی آموزش عالی در ایران [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رنجدوست.شهرام طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رنجدوست.شهرام طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ریحانی.ابراهیم تحلیل ابعاد عملگرایی آموزشی در تدوین مبحث تابع کتاب‌های درسی ریاضی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]

ز

  • زارع جعفری زواره.محمود شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • زارعان.زهره عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • زیرک.مهدی شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]

س

  • سعیدی.بتول شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی.اصغر شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلیمی.مستانه شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سماوی.سید عبدالوهاب رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سیدکلان.سید محمد تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ش

  • شاکری.رضا کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری ارائه الگوی برنامه درسی آموزش جنسی و اعتبارسنجی آن بر مبنای تجربیات مربیان بهداشت مدارس متوسطه شهر اصفهان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شاه ملکی.میثم سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه‌درسی تربیت اقتصادی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شفیع پور.فرهاد ساخت و اعتباریابی مقیاس تدریس محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با رویکرد کارآفرینی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شیخکانلوی میلان.امین طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شیخی فینی.علی اکبر رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]

ص

  • صادقی.علیرضا سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صالح صدق پور.بهرام کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صائبی.سمیه سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صفرنواده.مریم طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راه‎حل‎های چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانش‎آموزان دوره اول متوسطه [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صمدی.پروین عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • صمدی.پروین طراحی و اعتباریابی برنامه درسی گردشگری پایدار در آموزش عالی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ط

  • طالب.زهرا شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • طهماسب زاده شیخلار.داود تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ع

  • عارفی.محبوبه نمودها و فراوانی‌‌ی خشونت‌نمادین در برنامه درسی‌ی دوره ابتدایی مدارس تهران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عباس زاده.عبدالامیر طراحی واعتبارسنجی الگوی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عباسی.عفت طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عصاره.علیرضا الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عصاره.علیرضا سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عصاره.علیرضا طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عظیمی.محمد طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • علی عسگری.مجید کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • علی عسگری.مجید طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • علیزاده.زهرا تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]

غ

  • غریبی.حسن کشف و ارائه الگوی مفهومی برنامه درسی پنهان در مدارس متوسطه (مطالعه موردی شهر سنندج) [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ف

  • فتحی واجارگاه.کوروش نمودها و فراوانی‌‌ی خشونت‌نمادین در برنامه درسی‌ی دوره ابتدایی مدارس تهران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • فرخ پور.هستی واکاوی و تبیین الگوها‌ی برنامه درسی آموزش عالی در ایران [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فضل الهی قمشی.سیف اله شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی به‌منظور پرورش مهارت‌های رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه‌ کانونی [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فلاح مهنه.تورج شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ق

  • قادری.مصطفی سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه‌درسی تربیت اقتصادی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قادری.مصطفی الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قادری.مصطفی طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قادری.مصطفی کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قریشی خوراسگانی.مریم سادات عوامل مؤثر بر آسیب¬های توسعه حرفه¬ای دانشجو معلمان [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قلتاش.عباس ساخت و اعتباریابی مقیاس تدریس محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با رویکرد کارآفرینی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قهرمانی.جعفر طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]

ک

  • کاظم پور.اسماعیل طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کاظمی اسفه.زهرا الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کرامتی.محمدرضا شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی به‌منظور پرورش مهارت‌های رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه‌ کانونی [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کرمی دورودخانی.حمیدرضا طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کرمی.علیرضا کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کریمی.ابوبکر تحلیل و ارزیابی کتاب‌های (فارسی، نگارش فارسی و علوم تجربی) دوره ابتدایی ازنظر میزان توجه به آموزش مهارت‌های ارتباطی و مقابله‌ای سازگارانه [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کشتی آرای.نرگس سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کشتی آرای.نرگس تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا از فرآیند تدریس [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • کیان.مرجان تجارب زیسته اساتید دانشگاه پیام نور از چالش‌های ارزشیابی آنلاین در دوران همه گیری کرونا [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]

گ

  • گشمردی.نوشین تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • گل پرور.محسن اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • گلبابایی.مریم طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]

م

  • محمدی تنورلویی.فاطمه تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالش‌های آموزش آن در دوران آموزش مجازی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مدقالچی.علیرضا طراحی واعتبارسنجی الگوی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مسعودی.عصمت شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مصباحی مقدم.غلامرضا سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه‌درسی تربیت اقتصادی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معروفی.یحیی بازنمایی تجارب زیستة معلمان از چالش¬های تدریس در کلاس¬های چندپایة دوزبانه [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ملکی.حسن سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه‌درسی تربیت اقتصادی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • موسی پور.نعمت اله طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسان‌عامل [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مهداد.علی اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مهدی زاده.ریحانه سادات تحلیل ابعاد عملگرایی آموزشی در تدوین مبحث تابع کتاب‌های درسی ریاضی [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مهرمحمدی.محمود رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک [ دوره20, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مؤمنی مهموئی.حسین شاخص¬ها و مؤلفه¬های برنامه¬درسی تربیت دینی در دانشگاه: سنتزپژوهی پیشینه پژوهشی براساس رویکرد روبرتس [ دوره20, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میررحیمی.مهدیه السادات طراحی و اعتباریابی برنامه درسی گردشگری پایدار در آموزش عالی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ن

  • نادی.محمدعلی ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نصری.صادق طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راه‎حل‎های چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانش‎آموزان دوره اول متوسطه [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نوریان.محمد طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نیک نام.زهرا طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسان‌عامل [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]

و

  • واحدی.شهرام تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ی

  • یاری قلی.بهبود طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • یاری قلی.بهبود تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالش‌های آموزش آن در دوران آموزش مجازی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1402]