ا

  • ارجمندی.طیبه رابطه رهبری توزیعی و خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی فرهنگ حمایت مدار [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ارشد راد.مائده اعتبارسنجی الگوی خود توسعه ای معلمان مدرسه تلویزیونی ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ازکیا.مصطفی تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اشرفی.حمیدرضا شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • افراسیابی.رویا تدوین الگوی عوامل موثر بر جذب، نگهداشت و سازماندهی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • افراسیابی.رویا طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • افراسیابی.رویا مدل پذیرش فناوری جهت افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از سیستم ERP در آموزش عالی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • افشاری.مهدی ارائه الگوی برنامه ی توسعه فردی مدیران سازمانی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • افضل خانی.مریم تحلیل محتوای کتاب جامعه‌شناسی دوره دوم متوسطه بر اساس میزان توجه به مولفه‌های شایستگی فرهنگی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اکبری قورتانی.داود طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امیرتقوی.محمدعلی طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • انصاری شیخ محله.داود ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اولادیان.معصومه طراحی مدلی برای استقرار مدیریت مدرسه محوری مبتنی بر معنویت در مدارس متوسطه دوم شهر تهران [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]

آ

  • آقاشیری.سمیه واکاوی راهبردهای ایجاد دانشگاه کارآفرین در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی: با استفاده از یک رویکرد آمیخته [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ب

  • بازرگان.فاطمه طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • باقری صمغ آبادی.حسن تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بختیاری.ابوالفضل تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • براتعلی.مریم طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • برکت.غلامحسین ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]

پ

  • پالار.حسین بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]

ت

  • تاری.غفار شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • تقوایی یزدی.مریم ارتباط بین عناصر و مولفه‌های رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • تقوایی.مریم شناسایی عوامل موثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها با تکیه بر فناوری‌های نوین [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • تقیانی.مسعود طراحی مدلی برای استقرار مدیریت مدرسه محوری مبتنی بر معنویت در مدارس متوسطه دوم شهر تهران [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ج

  • جاهد.حسینعلی طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • جعفری.پریوش شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • جعفری.محمد طاهر شناسایی مولفه های اثر گذار بر تقویت همدلی سازمانی در وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ح

  • حاجیان.هادی طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد کارکنان در دانشگاه های دولتی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حسنی.محمد طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسنی.محمد طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حسین پور.محمد مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسین زاده.بابک شناسایی و رتبه بندی ابعاد تبیین‌کننده تاثیر مدیریت تدریس پژوهش‌محور بر مدیریت فراشناخت و جو سازمانی در مدارس دوره دوم متوسطه استان مازندران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسین نژاد.محمد تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حضرتی.مرتضی شناسایی مولفه های اثر گذار بر تقویت همدلی سازمانی در وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]

خ

  • خزاعی.محمد مدل پذیرش فناوری جهت افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از سیستم ERP در آموزش عالی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خطیرپاشا.کیومرث شناسایی عوامل موثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها با تکیه بر فناوری‌های نوین [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • خورشیدی.عباس شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]

د

  • دارایی.مهری شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • دانایی.ابوالفضل طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد کارکنان در دانشگاه های دولتی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • دانش فرد.کرم اله طراحی مدل ارزیابی موفقیت مسیرشغلی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دانشفرد. کرم اله طراحی مدل ارزیابی موفقیت مسیرشغلی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • داودی. کبری شناسایی عوامل موثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها با تکیه بر فناوری‌های نوین [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • دایی زاده.حسین طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • دوازده امامی.حمید طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]

ر

  • رجبی.محبوبه شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمی کیا.امین شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رستمی.محمدرضا رابطه هوش تجاری، یادگیری سازمانی و رفتار کاری نواورانه با عملکرد کارکنان دانشگاه [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضازاده.مهدیه شناسایی و رتبه بندی ابعاد تبیین‌کننده تاثیر مدیریت تدریس پژوهش‌محور بر مدیریت فراشناخت و جو سازمانی در مدارس دوره دوم متوسطه استان مازندران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رضایی.صادق شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رگام. محمد فاروق تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رنجی.نیما شناسایی مولفه های اثر گذار بر تقویت همدلی سازمانی در وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ریحانی.معصومه شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحت‌های تعلیم وتربیت در آموزش‌وپرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رئیسی خیرآبادی.غلامرضا الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]

ز

  • زمانی مقدم.افسانه شناسایی، اعتباریابی و رتبه‌بندی پیشران‌های آموزش کسب مزیت رقابتی مراکز آموزش عالی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • زمانی مقدم.افسانه شناسایی، اعتباریابی و رتبه‌بندی پیشران‌های آموزش کسب مزیت رقابتی مراکز آموزش عالی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]

س

  • سعادتی.سید علی طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سعیدیان.نرگس الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی فرد.عل رضا ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی نژاد.میلاد واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سلیمان پور عمران.محبوبه طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه تدوین الگوی عوامل موثر بر جذب، نگهداشت و سازماندهی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحت‌های تعلیم وتربیت در آموزش‌وپرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه مدل پذیرش فناوری جهت افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از سیستم ERP در آموزش عالی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سواری.کریم ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سورانی یانچشمه.رضا ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سورانی.رضا طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]

ش

  • شاه رستم بیگ.طیبه ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری شناسایی و اعتباریابی آسیب های مرتبط با انتصاب آموزگاران در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شاه طالبی.بدری شناسایی و اعتباریابی آسیب های مرتبط با انتصاب آموزگاران در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شریفیان.لیلا شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شریفیان.لیلا شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شعبان نژاد خاص.رضا شناسایی، اعتباریابی و رتبه‌بندی پیشران‌های آموزش کسب مزیت رقابتی مراکز آموزش عالی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شفیع پور.فرهاد شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شیرالی.ابراهیم واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شیرعلی.اسماعیل تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شیروانی.علیرضا ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمان­های معتاد با رویکرد هولوگرافیک [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شینی میرزاده.پگاه تحلیلی بر احساس تعلق اجتماعی دانشجویان و عوامل مؤثر بر آن (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ص

  • صاحب الزمانی.محمد شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • صادقی آرانی.زهرا شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاری‌سازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روش‌شناسی کیو [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صادقی جعفری.جواد تحلیلی بر احساس تعلق اجتماعی دانشجویان و عوامل مؤثر بر آن (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صالحی.محمد بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صباغ.فاطمه طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صفری.محمود طراحی مدلی برای استقرار مدیریت مدرسه محوری مبتنی بر معنویت در مدارس متوسطه دوم شهر تهران [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صنعتی.زهرا واکاوی سهم مدیران مدارس در عملکرد نظام آموزشی از بعد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ط

  • طالب.زهرا ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ع

  • عباسی.حدیقه تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عبدالله پور.حاتم واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عدلی.فریبا واکاوی سهم مدیران مدارس در عملکرد نظام آموزشی از بعد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • علیزاده.سعید طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عمرانی.مهدی تدوین الگوی عوامل موثر بر جذب، نگهداشت و سازماندهی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عنایتی.ترانه بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]

ف

  • فرجزاده.محمد رضا شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فقیه ارام.بتول شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ق

  • قاسمی زاد.علیرضا واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قاسمی زاد.علیرضا اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قاسمی.عاصمه تحلیلی بر عوامل درونی نابرابری آموزشی در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قائدی.یحیی شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قربان جهرمی.رضا تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قشقایی زاده.نصراله واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قلتاش.عباس اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قمری.سمیه رابطه رهبری توزیعی و خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی فرهنگ حمایت مدار [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قورچیان.نادر قلی شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قورچیان.نادرقلی شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قهرمانی.جعفر طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قهرمانی.جعفر طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ک

  • کاظم پور.اسماعیل شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کریمی.فریبا شناسایی و اعتباریابی آسیب های مرتبط با انتصاب آموزگاران در آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • کریمی.فریبا ارائه مدل درهم تنیدگی شغلی دبیران مقطع متوسطه [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کریمی.فریبا الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کمالی.نقی شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کمالی.نقی طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • کیومرثی.فیروز شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]

گ

  • گلرد.پروانه طراحی مدل ارزیابی موفقیت مسیرشغلی کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • گلزاری.زینب ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]

م

  • محمدداودی.امیر حسین ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی نائینی.مژگان تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی.عباس اعتبارسنجی الگوی خود توسعه ای معلمان مدرسه تلویزیونی ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.مریم شناسایی ابعاد و مؤلفه های به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی در مدارس ابتدایی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مدنی.سید حسین شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مرادی گردشی.محمدحسین ارتباط بین عناصر و مولفه‌های رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.سعید شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.سعید شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مسعودی ندوشن. عصمت ارائه الگوی مدرسه کارآفرین و رابطه آن با تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مسعودی ندوشن.عصمت ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مسعودی.مریم ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمان­های معتاد با رویکرد هولوگرافیک [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مشاکلایه.مریم شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مشایخ.پری واکاوی تجربه زیسته دانشجویان بزرگسال از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مصطفوی قوشچی.بهکام طراحی مدل رهبری سطح پنج در مدارس دوره ابتدایی: مورد مطالعه استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معتمد.حمیدرضا اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معتمد.حمیدرضا اعتباربخشی ابعاد و مؤلفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در نظام آموزش ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معرف زاده.عبدالمهدی مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • معصومی نیا.جمیله ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مقدس.موسی شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مقدم.منیره طراحی مدل مدرسه امن برای مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • منصوری.هاجر شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاری‌سازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روش‌شناسی کیو [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مهرعلیزاده.یداله واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • میاحی.فیروزه مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میر طاووسی.حمید رضا ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمان­های معتاد با رویکرد هولوگرافیک [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • میرزایی.نورالدین شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • میرزایی.نورالدین طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • میرزایی.نورالدین طراحی و اعتبار سنجی الگوی توسعه فناوری اطلاعات به منظور آموزش و ترویج مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی برای مدیران مدارس [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • میرشاهی.حمیده رابطه هوش تجاری، یادگیری سازمانی و رفتار کاری نواورانه با عملکرد کارکنان دانشگاه [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ن

  • نادی.محمد علی ارائه مدل درهم تنیدگی شغلی دبیران مقطع متوسطه [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نادی.محمدعلی ارائه مدل درهم تنیدگی شغلی دبیران مقطع متوسطه [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ناصری.نازیا سادات شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحت‌های تعلیم وتربیت در آموزش‌وپرورش [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ناطقی.فائزه تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نجم‌‌الهدی.فاطمه سادات شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نصیری فرقانی.بابک ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نور رحمانی.محمد شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ه

  • هاشمی. فروغ اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • هاشمی.سیداحمد اعتبار بخشی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ی

  • یاسو پورعلی.آزیتا ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • یزدخواستی.علی شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاری‌سازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روش‌شناسی کیو [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • یوسفی سعیدآبادی.رضا ارتباط بین عناصر و مولفه‌های رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]