• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • مهدی محمودزاده

    فهرس المقالات مهدی محمودزاده


  • المقاله

    1 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال
    بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 2 , زمستان 1402

  • المقاله

    2 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
    بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1401

  • المقاله

    3 - طراحی و ارائه الگوی کاربست سبک ارتباطی تساوی مدیران و اعتبارسنجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
    20.1001.1.27834395.1402.3.2.3.2
    10.30495/msds.2023.1991130.1153
    سیده لیلا صابری فتحی حمید رضائی فر محمد محمدی مهدی محمودزاده
    فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 10 , السنة 3 , تابستان 1402

  • المقاله

    4 - طراحی و ارائه الگوی اقتضایی کاربست سبک های ارتباطی مدیران در سازمان های دولتی
    10.30495/jparnt.2022.1968481.1026
    سیده لیلا صابری فتحی حمید رضائی فر محمد محمدی مهدی محمودزاده
    تحقیقات و نظریه های نوین مدیریت دولتی , العدد 3 , السنة 1 , پاییز 1401

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول