فهرس المقالات مهدی محمودزاده المقاله 1 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 2 , زمستان 1402 المقاله 2 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1401 المقاله 3 - طراحی و ارائه الگوی کاربست سبک ارتباطی تساوی مدیران و اعتبارسنجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد 20.1001.1.27834395.1402.3.2.3.2 10.30495/msds.2023.1991130.1153 سیده لیلا صابری فتحی حمید رضائی فر محمد محمدی مهدی محمودزاده فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 10 , السنة 3 , تابستان 1402 المقاله 4 - طراحی و ارائه الگوی اقتضایی کاربست سبک های ارتباطی مدیران در سازمان های دولتی 10.30495/jparnt.2022.1968481.1026 سیده لیلا صابری فتحی حمید رضائی فر محمد محمدی مهدی محمودزاده تحقیقات و نظریه های نوین مدیریت دولتی , العدد 3 , السنة 1 , پاییز 1401