فهرس المقالات بهمن ناروئی المقاله 1 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 2 , زمستان 1402 المقاله 2 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1401