فهرس المقالات حسین حکیم پور المقاله 1 - طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاههای زنجیرهای ابراهیم سالاری نهند حسین حکیم پور تهمینه ناطق مدیریت بازاریابی , العدد 47 , السنة 15 , تابستان 1399 المقاله 2 - Designing a Positioning Model for State Banks' Services and its Validation from the Perspective of External Customers 20.1001.1.23222301.2021.7.4.7.8 10.30495/jsm.2021.1942925.1543 Zohreh Kian Mehr Hossein Hakimpour Mahdi Mahmoodzadeh Vashan Mohammad Mohammadi Journal of System Management , العدد 5 , السنة 7 , پاییز 2021 المقاله 3 - تبیین سناریوهای فراروی اعتبار برند صنعت بانکداری با رویکرد آینده پژوهی 10.30495/qrm.2023.1992177.1034 حسین ذوالفقار دهنوی مهدی محمود زاده واشان حسین حکیم پور حمید رضائی فر مطالعات کمی در مدیریت , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1402 المقاله 4 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 2 , زمستان 1402 المقاله 5 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1401