فهرست مقالات حسین حکیم پور مقاله 1 - طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاههای زنجیرهای ابراهیم سالاری نهند حسین حکیم پور تهمینه ناطق مدیریت بازاریابی , شماره 47 , سال 15 , تابستان 1399 مقاله 2 - Designing a Positioning Model for State Banks' Services and its Validation from the Perspective of External Customers 20.1001.1.23222301.2021.7.4.7.8 10.30495/jsm.2021.1942925.1543 Zohreh Kian Mehr Hossein Hakimpour Mahdi Mahmoodzadeh Vashan Mohammad Mohammadi Journal of System Management , شماره 5 , سال 7 , پاییز 2021 مقاله 3 - تبیین سناریوهای فراروی اعتبار برند صنعت بانکداری با رویکرد آینده پژوهی 10.30495/qrm.2023.1992177.1034 حسین ذوالفقار دهنوی مهدی محمود زاده واشان حسین حکیم پور حمید رضائی فر مطالعات کمی در مدیریت , شماره 2 , سال 14 , تابستان 1402 مقاله 4 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 2 , زمستان 1402 مقاله 5 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 5 , سال 1 , زمستان 1401