فهرست مقالات مهدی محمودزاده مقاله 1 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 2 , زمستان 1402 مقاله 2 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 5 , سال 1 , زمستان 1401 مقاله 3 - طراحی و ارائه الگوی کاربست سبک ارتباطی تساوی مدیران و اعتبارسنجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد 20.1001.1.27834395.1402.3.2.3.2 10.30495/msds.2023.1991130.1153 سیده لیلا صابری فتحی حمید رضائی فر محمد محمدی مهدی محمودزاده مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , شماره 10 , سال 3 , تابستان 1402 مقاله 4 - طراحی و ارائه الگوی اقتضایی کاربست سبک های ارتباطی مدیران در سازمان های دولتی 10.30495/jparnt.2022.1968481.1026 سیده لیلا صابری فتحی حمید رضائی فر محمد محمدی مهدی محمودزاده تحقیقات و نظریه های نوین مدیریت دولتی , شماره 3 , سال 1 , پاییز 1401