فهرس المقالات رسول نظری المقاله 1 - شناسایی پیشرانهای توسعه ورزش حرفهای کشور عراق 10.30495/jism.2023.76847.1154 محمد عبیس کرنفل المعموری قاسم رحیمی سرشبادرانی علی عطیه دخیل رسول نظری نوآوری در مدیریت ورزشی , العدد 9 , السنة 3 , بهار 1403 المقاله 2 - شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار احمد علی حسین فریجی قاسم رحیمی سرشبادرانی علی عطیه دخیل رسول نظری نوآوری در مدیریت ورزشی , العدد 11 , السنة 3 , پاییز 1403 المقاله 3 - مخاطرات دوگانه اثر استراتژیهای سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاههای فوتبال و والیبال فاطمه فتاحی رسول نظری مدیریت بازاریابی , العدد 33 , السنة 11 , زمستان 1395 المقاله 4 - اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی الهام مشکل گشا رسول نظری رضا فردی پور مدیریت بازاریابی , العدد 38 , السنة 13 , بهار 1397 المقاله 5 - ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی حمید رضا نکو آبادی رسول نظری الهام مشکل گشا مدیریت بازاریابی , العدد 45 , السنة 14 , زمستان 1398 المقاله 6 - ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد نرگس بنکدارچیان رسول نظری ایمان باستانی مدیریت بازاریابی , العدد 46 , السنة 15 , بهار 1399 المقاله 7 - ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران ریحانه نقش زن خواجویی مهدی سلیمی رسول نظری مدیریت بازاریابی , العدد 47 , السنة 15 , تابستان 1399 المقاله 8 - تبیین هویت تبلیغات ورزشی با رویکرد جامعه شناختی منطبق بر الگوی ایرانی اسلامی 10.30486/4s.2023.1983318.1116 حمید معین فرد رسول نظری مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 10 , السنة 4 , بهار 1403 المقاله 9 - ارائه الگوی رفتار مرشدانه مدیران ورزشی ایران: به عنوان یک رفتار استراتژیک 10.30486/4s.2022.1954392.1034 فریبا رافعی دهکردی رسول نظری پریسا نیازی مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 2 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 10 - مدل نقش مدیریت ارتقای سلامت با ورزش در توسعه پایدار ایران: برساختگرایی اجتماعی با رویکرد داده بنیاد 10.30486/4S.2024.904511 مرضیه ابوطالبی رسول نظری مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 11 , السنة 4 , تابستان 1403 المقاله 11 - نقش ایدئولوژی اخلاقی بر میزان گرایش به معنویت در بین ورزشکاران استان اصفهان 10.30486/4s.2022.1950422.1012 حمید رضا صادقی رسول نظری قاسم رحیمی سروشبادرانی مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 2 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 12 - تدوین مدل مبتنی بر تفکر استراتژیک مدیریت منابع انسانی ورزش ایران 10.30486/4s.2023.1974968.1086 سمانه صمیمی رسول نظری سعید تابش محمدعلی نادی مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 7 , السنة 3 , تابستان 1402 المقاله 13 - نظریۀبر ساخت گرایی اجتماعی باشگاه های حرفه ای عراق 10.30486/4s.2024.2004190.1180 اوس سعد حسین رسول نظری ناصر قاسم خلف رضوان میرصفایی مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 12 , السنة 4 , پاییز 1403 المقاله 14 - ارائه مدل نقش ورزش بر توسعه پایدار ایران 10.30495/kmsj.2022.1973723.1058 اعظم آزادی قاسم رحیمی رسول نظری مدیریت دانش در ورزش , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 15 - ارائه مدل اثر فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش و ایجاد چابکی سازمانهای ورزشی در شرایط بحرانی با رویکرد پدافند غیرعامل 10.30495/kmsj.2021.686069 مهران صیرفیان بابالدشتی، رسول نظری الهام مشکل گشا مدیریت دانش در ورزش , العدد 2 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 16 - شناسایی الگوی روابط علی عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد نزد سازمانهای ورزشی: با رویکرد پژوهش آمیخته 10.30495/kmsj.2023.1974973.1061 احسان شاهقلی مهدی سلیمی رسول نظری مدیریت دانش در ورزش , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 17 - ارائۀ مدل سبک زندگی فعال جامعۀ ایرانی: گرندد تئوری مبتنی بر ساختگرایی 10.30495/kmsj.2023.1986070.1120 حمید رضا نیکوآبادی رسول نظری مهدی سلیمی مدیریت دانش در ورزش , العدد 9 , السنة 3 , زمستان 1402 المقاله 18 - تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی باشگاه های خصوصی ایران 10.30495/kmsj.2023.1982206.1091 مهدی محمدیان مقدم رسول نظری مهدی سلیمی مدیریت دانش در ورزش , العدد 8 , السنة 3 , پاییز 1402 المقاله 19 - ارائه مدل اثر درگیری، جذب، تعهد روانی و مقاومت در برابر تغییر بر وفاداری رفتاری هوادارن به برند سپاهان اصفهان الهام مشکل گشا رسول نظری مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1402 المقاله 20 - ارائه مدل اثر اعتماد متقابل، موفقیت نیابتی و هویت فردی - تیمی بر وفاداری هواداران سپاهان 20.1001.1.20087624.1397.10.31.6.9 رسول نظری زینب ابودردا علوم ورزش , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1397 المقاله 21 - تدوین مضامین راهبردی فوتبال ایران با رویکرد آمایش سرزمین رسول نظری جواد محمدی علوم ورزش , العدد 1 , السنة 1 , تابستان 1403 المقاله 22 - ارائه مدل اثر اهرمسازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاههای ورزشی 20.1001.1.20087624.1398.11.35.5.3 رسول نظری نرگس بنکدار گلی صفی خانی علوم ورزش , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1398 المقاله 23 - شناسایی عوامل موثر ورزش همگانی ایران 20.1001.1.20087624.1398.11.36.3.3 ناصر شهریاری سعید تابش رسول نظری محمد مهدی ذوالفقارزاده علوم ورزش , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 24 - ارائه مدل پارادایمی توسعۀ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس نظریه داده بنیاد جواد طاهرزاده رسول نظری جمشید همتی علوم ورزش , العدد 1 , السنة 1 , تابستان 1403 المقاله 25 - ارائه مدل پارادایمی توسعۀ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس نظریه داده بنیاد 20.1001.1.20087624.1399.12.38.5.6 جمشید همتی جواد طاهرزاده رسول نظری علوم ورزش , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 26 - ارائه مدل تحریک تقاضا برای ورزش در جامعه ایرانی 20.1001.1.20087624.1400.13.43.8.6 فاطمه قوامی کومله رسول نظری رضا شجیع علوم ورزش , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 27 - ارائه مدل پارادایمی شایستگی مربیگری ورزش ایران علیرضا زمانی نوکاآبادی شهرام عروف زاد رسول نظری احمدرضا موحدی علوم ورزش , العدد 1 , السنة 15 , تابستان 1402 المقاله 28 - تدوین مضامین راهبردی فوتبال ایران با رویکرد آمایش سرزمین 20.1001.1.20087624.1399.12.39.8.1 جواد محمدی رسول نظری علوم ورزش , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1399 المقاله 29 - مروری برمضامین استراتژیک برندسازی در ورزش رسول نظری علوم ورزش , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400