فهرس المقالات الهام مشکل گشا المقاله 1 - اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی الهام مشکل گشا رسول نظری رضا فردی پور مدیریت بازاریابی , العدد 38 , السنة 13 , بهار 1397 المقاله 2 - ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی حمید رضا نکو آبادی رسول نظری الهام مشکل گشا مدیریت بازاریابی , العدد 45 , السنة 14 , زمستان 1398 المقاله 3 - ارتباط بین واکنش های رهبری نسبت به رفتار خارج از زمین ورزشکاران با هویت تیمی هواداران براساس نظریه های هویت اجتماعی و تعادل 10.30486/4s.2022.1949601.1001 الهام مشکل گشا مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1400 المقاله 4 - مروری بر چالش ها و چشم انداز های مشارکت ورزشی بانوان با رویکرد بازاریابی اجتماعی 10.30486/4s.2022.1968242.1066 الهام مشکل گشا مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 7 , السنة 3 , تابستان 1402 المقاله 5 - تأثیر سرمایة روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی اصفهان 10.30486/4s.2023.1979382.1101 محمد احسانی الهام مشکل گشا پریسا نیازی مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 8 , السنة 3 , پاییز 1402 المقاله 6 - ارائه مدل اثر فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش و ایجاد چابکی سازمانهای ورزشی در شرایط بحرانی با رویکرد پدافند غیرعامل 10.30495/kmsj.2021.686069 مهران صیرفیان بابالدشتی، رسول نظری الهام مشکل گشا مدیریت دانش در ورزش , العدد 2 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 7 - شناسایی و اولویتبندی راهبردهای اتمام پروژههای عمرانی ورزشی کشور 10.30495/kmsj.2023.1983208.1095 محمد حسامی الهام مشکل گشا مدیریت دانش در ورزش , العدد 10 , السنة 4 , بهار 1403