فهرس المقالات Babak Haj karimi المقاله 1 - Prioritize Development of Corporate Social Responsibility in Food Industry Based on the Taxonomy Method 20.1001.1.23222301.2021.7.1.3.8 10.30495/jsm.2021.1921446.1437 Vahide Hajihassani Hassan Rangriz Babak Hajikarimi Journal of System Management , العدد 1 , السنة 7 , زمستان 2021 المقاله 2 - ارائه مدل استقرار بهیینهنهتوسط الگورتوسط الگورییتمتمهاهاییفراابتکارفراابتکارییدر صنادر صناییعع نساجنساجیی بابک حاجی کریمی سلیمان ایرانزاده کمال الدین رحمانی حسین بیورانی علی محتشمی مطالعات کمی در مدیریت , العدد 1 , السنة 5 , بهار 1393 المقاله 3 - بازاریابی سازمانی و استراتژیهای ترفیع )مطالعه موردی صنعت سیم و کابل در ایران( 10.30495/qrm.2023.705352 محمدرضا نوری کامیار کاوش بابک حاجی کریمی مطالعات کمی در مدیریت , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1401 المقاله 4 - !NPWAHP !" # '& %$ دکترمحمود فیروزیان بابک حاجی کریمی مطالعات کمی در مدیریت , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1390 المقاله 5 - رتبه بندی ابعاد الگوی بازار یابی گردشگری درمانی سازمان تامین اجتماعی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه 10.30495/qrm.2022.702929 کیومرث سمعی بابک حاجی کریمی محمد مهدی مظفری مطالعات کمی در مدیریت , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1401 المقاله 6 - ارزیابی و کشف تقلب در فرایند زنجیره تامین مبتن ی بر رویکرد تلفیق ی ANN-Big data الناز علیخانی زنجانی فرید عسگری امیر نجفی بابک حاجی کریمی مطالعات کمی در مدیریت , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1401 المقاله 7 - ارائه مدل رفتار خریداران و مصرف کنندگان در مراکز خرید ایران محمود صمدی محمود نورایی محمد مهدی مظفری بابک حاجی کریمی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 8 - ارائه مدل مسؤولیتپذیری اجتماعی شرکتی در فضای رقابتی بر مبنای بهبود بهرهوری نیروی کار در صنایع غذایی 20.1001.1.27169979.1401.16.3.9.5 10.30495/qjopm.2022.1941541.3233 وحیده حاجی حسنی حسن رنگریز بابک حاجی کریمی مدیریت بهرهوری , العدد 62 , السنة 16 , پاییز 1401 المقاله 9 - بانکداری الکترونیک و تراکم صف باجه های بانک ها (مطالعه موردی معیارهای صف در بانکداری سنتی و الکترونیک) 20.1001.1.27169979.1390.5.2.7.4 محسن محمدلو ناصر حمیدی بابک حاج کریمی مدیریت بهرهوری , العدد 17 , السنة 5 , تابستان 1390 المقاله 10 - تعیین سطح خدمات بهینه در قراردادهای حمل و نقل مبتنی بر B.O.T بر اساس مدل ژانگ (مطالعه موردی: قرارداد بلیط الکترونیکی ناوگان حمل و نقل تهران) Determination Optimal Service Level on BOT Transport Project ContractBased on Zhang Model 20.1001.1.25383833.1400.15.55.5.8 محمد کیان بابک حاجی کریمی محمدمهدی مظفری اقتصاد مالی , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1400