فهرس المقالات شهناز نایب زاده المقاله 1 - بررسی رابطه اعتقادات مذهبی و سواد مالی اسلامی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اسما اشرف گنجوئی شهناز نایب زاده دانش مالی تحلیل اوراق بهادار , العدد 4 , السنة 7 , پاییز 1393 المقاله 2 - بررسی سودمندی راهبرد سرمایه گذاری معکوس برای کسب بازده و تحلیل حساسیت شاخص های مالی با استفاده از آزمون توکی در بورس اوراق بهادر تهران محمود معین الدین شهناز نایب زاده رسول زارع مهرجردی علی فاضل یزدی دانش مالی تحلیل اوراق بهادار , العدد 2 , السنة 6 , تابستان 1392 المقاله 3 - تأثیرات همآفرینی ارزش بر اثربخشی بسترهای سلامت دیجیتال: مدل فرایندی پویا محسن رادپور سید حسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده مدیریت بهداشت و درمان , العدد 52 , السنة 15 , تابستان 1403 المقاله 4 - شناسایی و تحلیل متغیرهای موثر بر اثربخشی تبلیغات در نظام بهداشت و درمان 10.30495/jhm.2023.72897.11126 محمدحسین ریاحی شهناز نایب زاده ابوالفضل داودی رکن آبادی مدیریت بهداشت و درمان , العدد 48 , السنة 14 , تابستان 1402 المقاله 5 - بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) عادله سمیعی زفرقندی شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 6 - بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) افشین مرتضی زاده شهناز نایب زاده ابوالفضل صادقیان مدیریت بازاریابی , العدد 31 , السنة 11 , تابستان 1395 المقاله 7 - بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی مرجان دانشیان شهناز نایب زاده محمود معین الدین اکرم اقبالی مدیریت بازاریابی , العدد 32 , السنة 11 , پاییز 1395 المقاله 8 - بررسی نقش بخشش مصرفکننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرفکننده (مطالعه موردی: نمایندگیهای شرکت ایران خودرو در شهر یزد) امیرحسین شهیدی شهناز نایب زاده مدیریت بازاریابی , العدد 50 , السنة 16 , بهار 1400 المقاله 9 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) امیر دانش شهرکی شهناز نایب زاده سیدحسن حاتمی نسب مدیریت بازاریابی , العدد 64 , السنة 19 , پاییز 1403 المقاله 10 - طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته راحله انصاری سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403 المقاله 11 - ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) محمدرضا پاکدل شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی مدیریت بازاریابی , العدد 10 , السنة 6 , بهار 1390 المقاله 12 - بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه شهناز نایب زاده پروانه شهبازی مدیریت بازاریابی , العدد 21 , السنة 8 , زمستان 1392 المقاله 13 - بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی شهناز نایب زاده محمود معین الدین زهرا قیصری مدیریت بازاریابی , العدد 12 , السنة 6 , پاییز 1390 المقاله 14 - ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال شهناز نایب زاده محمد مجید فتاحی زارچ مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388 المقاله 15 - ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی محمد رضا فیضی مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 5 , بهار 1389 المقاله 16 - مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد) شهناز نایب زاده مدیریت بازاریابی , العدد 15 , السنة 7 , تابستان 1391 المقاله 17 - بررسی تاثیر ویژگی های منتخب فردی بر رفاه حسابداران حرفه ای و نقش میانجی اخلاق اسلامی و جو اخلاقی سازمان محمود معین الدین شهناز نایب زاده فاطمه دین پژوه حسابداری مدیریت , العدد 1 , السنة 8 , بهار 1394 المقاله 18 - بررسی نقش واحد سازمانی حسابداری در اتخاذ تصمیمات برون سپاری سازمان (مطالعه موردی: شرکت های فعال درصنعت نساجی شهرستان یزد) شهناز نایب زاده علی مروتی شریف آبادی مریم گلشن حسابداری مدیریت , العدد 4 , السنة 6 , پاییز 1392