فهرست مقالات شهناز نایب زاده مقاله 1 - بررسی رابطه اعتقادات مذهبی و سواد مالی اسلامی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اسما اشرف گنجوئی شهناز نایب زاده دانش مالی تحلیل اوراق بهادار , شماره 4 , سال 7 , پاییز 1393 مقاله 2 - بررسی سودمندی راهبرد سرمایه گذاری معکوس برای کسب بازده و تحلیل حساسیت شاخص های مالی با استفاده از آزمون توکی در بورس اوراق بهادر تهران محمود معین الدین شهناز نایب زاده رسول زارع مهرجردی علی فاضل یزدی دانش مالی تحلیل اوراق بهادار , شماره 2 , سال 6 , تابستان 1392 مقاله 3 - شناسایی و اولویتبندی مولفههای جایگاهسازی برند شرکتهای صنعت بهداشت و درمان بر اساس رویکرد تحلیل محتوای کیفی و غربالگری فازی مسلم رضائی سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده مدیریت بهداشت و درمان , شماره 54 , سال 15 , زمستان 1403 مقاله 4 - تأثیرات همآفرینی ارزش بر اثربخشی بسترهای سلامت دیجیتال: مدل فرایندی پویا محسن رادپور سید حسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده مدیریت بهداشت و درمان , شماره 52 , سال 15 , تابستان 1403 مقاله 5 - شناسایی و تحلیل متغیرهای موثر بر اثربخشی تبلیغات در نظام بهداشت و درمان 10.30495/jhm.2023.72897.11126 محمدحسین ریاحی شهناز نایب زاده ابوالفضل داودی رکن آبادی مدیریت بهداشت و درمان , شماره 48 , سال 14 , تابستان 1402 مقاله 6 - بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) عادله سمیعی زفرقندی شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397 مقاله 7 - بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) افشین مرتضی زاده شهناز نایب زاده ابوالفضل صادقیان مدیریت بازاریابی , شماره 31 , سال 11 , تابستان 1395 مقاله 8 - بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی مرجان دانشیان شهناز نایب زاده محمود معین الدین اکرم اقبالی مدیریت بازاریابی , شماره 32 , سال 11 , پاییز 1395 مقاله 9 - بررسی نقش بخشش مصرفکننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرفکننده (مطالعه موردی: نمایندگیهای شرکت ایران خودرو در شهر یزد) امیرحسین شهیدی شهناز نایب زاده مدیریت بازاریابی , شماره 50 , سال 16 , بهار 1400 مقاله 10 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) امیر دانش شهرکی شهناز نایب زاده سیدحسن حاتمی نسب مدیریت بازاریابی , شماره 64 , سال 19 , پاییز 1403 مقاله 11 - طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته راحله انصاری سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده مدیریت بازاریابی , شماره 62 , سال 19 , بهار 1403 مقاله 12 - ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) محمدرضا پاکدل شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی مدیریت بازاریابی , شماره 10 , سال 6 , بهار 1390 مقاله 13 - بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه شهناز نایب زاده پروانه شهبازی مدیریت بازاریابی , شماره 21 , سال 8 , زمستان 1392 مقاله 14 - بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی شهناز نایب زاده محمود معین الدین زهرا قیصری مدیریت بازاریابی , شماره 12 , سال 6 , پاییز 1390 مقاله 15 - ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال شهناز نایب زاده محمد مجید فتاحی زارچ مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 4 , پاییز 1388 مقاله 16 - ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی محمد رضا فیضی مدیریت بازاریابی , شماره 8 , سال 5 , بهار 1389 مقاله 17 - مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد) شهناز نایب زاده مدیریت بازاریابی , شماره 15 , سال 7 , تابستان 1391 مقاله 18 - بررسی تاثیر ویژگی های منتخب فردی بر رفاه حسابداران حرفه ای و نقش میانجی اخلاق اسلامی و جو اخلاقی سازمان محمود معین الدین شهناز نایب زاده فاطمه دین پژوه حسابداری مدیریت , شماره 1 , سال 8 , بهار 1394 مقاله 19 - بررسی نقش واحد سازمانی حسابداری در اتخاذ تصمیمات برون سپاری سازمان (مطالعه موردی: شرکت های فعال درصنعت نساجی شهرستان یزد) شهناز نایب زاده علی مروتی شریف آبادی مریم گلشن حسابداری مدیریت , شماره 4 , سال 6 , پاییز 1392