List of Articles شهناز نایب زاده Article 1 - بررسی رابطه اعتقادات مذهبی و سواد مالی اسلامی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اسما اشرف گنجوئی شهناز نایب زاده Financial Knowledge of Securities Analysis , Issue 4 , Year , Autumn 1393 Article 2 - بررسی سودمندی راهبرد سرمایه گذاری معکوس برای کسب بازده و تحلیل حساسیت شاخص های مالی با استفاده از آزمون توکی در بورس اوراق بهادر تهران محمود معین الدین شهناز نایب زاده رسول زارع مهرجردی علی فاضل یزدی Financial Knowledge of Securities Analysis , Issue 2 , Year , Summer 1392 Article 3 - تأثیرات همآفرینی ارزش بر اثربخشی بسترهای سلامت دیجیتال: مدل فرایندی پویا mohsen radpour seyed hassan hataminasab shahnaz nayebzadeh Journal of healthcare management , Issue 52 , Year , Spring 2024 Article 4 - شناسایی و تحلیل متغیرهای موثر بر اثربخشی تبلیغات در نظام بهداشت و درمان 10.30495/jhm.2023.72897.11126 mohammad hosein riahi shahnaz nayebzadeh abolfazl davodi roknabadi Journal of healthcare management , Issue 48 , Year , Autumn 2024 Article 5 - بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) عادله سمیعی زفرقندی shahnaz nayebzadeh hassan dehnavi Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Autumn 2018 Article 6 - بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) Afshin Mortezazadeh Shahnaz Nayebzadeh Abolfazl Sadeghiyan Jounal of Marketing Management , Issue 31 , Year , Summer 2016 Article 7 - بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی Marjan Daneshian Shahnaz Nayebzadeh Mahmoud Moien Addin Akram Eghbali Jounal of Marketing Management , Issue 32 , Year , Autumn 2016 Article 8 - بررسی نقش بخشش مصرفکننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرفکننده (مطالعه موردی: نمایندگیهای شرکت ایران خودرو در شهر یزد) amirhosein shahidi shahnaz nayebzadeh Jounal of Marketing Management , Issue 50 , Year , Spring 2021 Article 9 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) amir danesh shahraki Shahnaz Nayebzadeh Seyyed Hassan Hatami-nasab Jounal of Marketing Management , Issue 64 , Year , Autumn 2024 Article 10 - طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته Rahele Ansari Seyyed Hassan Hatami-nasab Shahnaz Nayebzadeh Jounal of Marketing Management , Issue 62 , Year , Spring 2024 Article 11 - ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) M. R. Pakdel Sh. Nayebzadeh H. Dehghan Dehnavi Jounal of Marketing Management , Issue 10 , Year , Spring 2011 Article 12 - بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه Sh. Nayebzadeh P. Shahbazi Jounal of Marketing Management , Issue 21 , Year , Winter 2014 Article 13 - بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی Sh. Nayebzadeh M. Moein Aldin Z. Gheisary Jounal of Marketing Management , Issue 12 , Year , Autumn 2011 Article 14 - ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال Sh. Nayebzadeh M. M. Fatahi Zarch Jounal of Marketing Management , Issue 7 , Year , Autumn 2009 Article 15 - ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) Sh. Nayebzadeh H. Dehghandehnavi M. R. Feiz Jounal of Marketing Management , Issue 8 , Year , Spring 2010 Article 16 - مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد) Sh. Nayebzadeh Jounal of Marketing Management , Issue 15 , Year , Summer 2012 Article 17 - بررسی تاثیر ویژگی های منتخب فردی بر رفاه حسابداران حرفه ای و نقش میانجی اخلاق اسلامی و جو اخلاقی سازمان Mahmoud Moeinadin Shahnaz Nayebzadeh Fatemeh Dinpajouh Management Accounting , Issue 1 , Year , Summer 2015 Article 18 - بررسی نقش واحد سازمانی حسابداری در اتخاذ تصمیمات برون سپاری سازمان (مطالعه موردی: شرکت های فعال درصنعت نساجی شهرستان یزد) شهناز نایب زاده علی مروتی شریف آبادی مریم گلشن Management Accounting , Issue 4 , Year , Autumn 2015