• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • رضا جعفری هرندی

    فهرس المقالات رضا جعفری هرندی


  • المقاله

    1 - روابط ساختاری پیوند با مدرسه و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دبستانی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی
    10.30486/jsrp.2019.577173.1527
    رضا جعفری هرندی محمد ستایشی اظهری سیف اله فضل الهی قمیشی
    دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی , العدد 4 , السنة 20 , پاییز 1398

  • المقاله

    2 - نقش ترس از ارزیابی منفی دیگران در پیش بینی ابعاد خلاقیت دانشجویان
    10.30486/jsrp.2020.1876994.2017
    اعظم بیانلو رضا جعفری هرندی
    دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی , العدد 4 , السنة 22 , پاییز 1400

  • المقاله

    3 - موثرترین مداخله در کاهش اهمال کاری: یک پژوهش فراتحلیلی
    10.30486/jsrp.2020.1892496.2289
    هادی کرامتی رضا جعفری هرندی محمد ستایشی اظهری زهرا ترک زاده آرانی
    دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی , العدد 2 , السنة 23 , تابستان 1401

  • المقاله

    4 - مدل ساختاری از روابط بین هویت تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم و باورهای انگیزشی در دانش‌آموزان دختر متوسطه‌ی دوم
    10.30486/jsrp.2021.1877706.2030
    زهرا ترک زاده آرانی رضا جعفری هرندی سوسن بهرامی
    دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی , العدد 1 , السنة 24 , بهار 1402

  • المقاله

    5 - اثربخشی بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم
    اسماعیل عظیمی رضا جعفری هرندی سعید موسوی پور
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1393

  • المقاله

    6 - ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی
    10.30486/jsre.2019.665143
    رضا جعفری هرندی
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1398

  • المقاله

    7 - بررسی روایی و پایایی پرسشنامۀ ارزشیابی تدریس در بین دانش‌آموزان دبیرستانی
    10.30486/jsre.2020.584334.1331
    رضا جعفری هرندی سوسن بهرامی
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 2 , السنة 17 , تابستان 1399

  • المقاله

    8 - طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی
    10.30486/jsre.2023.1966202.2219
    رضا جعفری هرندی
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 76 , السنة 20 , بهار 1402

  • المقاله

    9 - شناسایی موانع بازدارنده اجرای برنامه درسي سازگارانه در دوره ابتدایی
    10.30486/JSRE.2024.2001061.2408
    رضا جعفری هرندی
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 79 , السنة 20 , زمستان 1402

  • المقاله

    10 - ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان
    رضا جعفری هرندی احمد سجادی حسین کردلو حسین علی محمدی
    پژوهش های یاددهی و یادگیری (پژوهشنامه تربیتی سابق) , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1382

  • المقاله

    11 - تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان
    رضا جعفری هرندی سید ابراهیم میرشاه جعفری سمیه کریمی هرندی
    پژوهش های یاددهی و یادگیری (پژوهشنامه تربیتی سابق) , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1397

  • المقاله

    12 - تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب
    سمیه فلاح تفتی رضا جعفری هرندی مینا سادات طباطبایی
    پژوهش های یاددهی و یادگیری (پژوهشنامه تربیتی سابق) , العدد 3 , السنة 16 , تابستان 1400

  • المقاله

    13 - ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان
    رضا جعفری هرندی احمد سجادی حسین کردلو حسین علی محمدی
    پژوهش های یاددهی و یادگیری (پژوهشنامه تربیتی سابق) , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1396

  • المقاله

    14 - مروری بر ماهیت و مؤلفه‌های هوش معنوی، راهکارهای پرورش و آثار تربیتی آن
    فائزه اعتمادی رضا جعفری هرندی
    مهارت های روانشناسی تربیتی , العدد 44 , السنة 11 , زمستان 1399

  • المقاله

    15 - طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانه‌ای برای والدین دانش‌آموزان ابتدایی
    doi.org/10.71788/JSRE.2025.1130384
    رضا جعفری هرندی سوسن بهرامی
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 80 , السنة 21 , بهار 1403

  • المقاله

    16 - تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه
    20.1001.1.20086369.1400.12.3.5.5
    10.30495/jedu.2021.25201.5015
    امراله پارسا مهر رضا جعفری هرندی فرهاد شفیع پور مطلق
    رهیافتی نو در مدیریت آموزشی , العدد 1 , السنة 12 , تابستان 1400

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول