مجیبی.تورج
مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
محرابی.جواد
تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران)
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
محمدی باجگیران.احسان
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی.صدیقه
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
محمودزاده واشان.مهدی
تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
محمودیان.حمید
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
مردانی حموله.مرجان
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مستوفی فر.زهره
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
مطیعی.محسن
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مقدس شرق.عمار
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
منتظری سانیج.فاطمه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
منتظری.نادیا
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
موسوی فرد.مهتاب السادات
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]