م

  • مجیبی.تورج مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • محرابی.جواد تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • محمدی باجگیران.احسان بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی.صدیقه آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • محمدی.محمد تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • محمودزاده واشان.مهدی تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • محمودیان.حمید ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • مردانی حموله.مرجان موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مستوفی فر.زهره بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • مشاور.فرشته شتابدهنده‌ها چگونه با خلق ارزش برای سرمایه‌گذاران، به تامین مالی استارتاپها کمک می‌کنند؟ [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مطیعی.محسن تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مظاهری.محمدمهدی پرورشِ گونه یِ علمی زبان فارسی مطالعه ای بر اساس واژه ها و اصطلاحات رشته یِ کارآفرینی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا بررسی وضعیت مولفه‌های توسعه کسب‌وکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • مقدس شرق.عمار بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • منتظری سانیج.فاطمه تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • منتظری.نادیا تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • موسوی فرد.مهتاب السادات تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • موسی خانی.مرتضی ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مومنی.ماندان ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • میرابی.وحیدرضا شناسایی و ارزیابی مولفه های زنجیره تأمین جهت ارتقاء اثربخشی عملکرد سازمان [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • میرزائی.رمضان ارائه جمع سپاری تأمین مالی مبتنی بر توسعه‌ی کارآفرینی در صنعت مخابرات [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • میوه چی.لیلا روندهای پژوهش در بهزیستی کارآفرینانه: یک مطالعه بیبلیومتریک [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]