سبزمیدانی.مهرناز
شناسایی عوامل زمینهای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
سراج.وجیهه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سردار.سهیلا
موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزهی فناوری اطلاعات
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سرداری.احمد
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سرداری.احمد
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
سرمدسعیدی.سهیل
طراحی و تبیین الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق با رویکرد آمیخته
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
سعیدی.حمید
ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
سلطانی.سعیده
ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلطانیفر.محمد
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سواسری.علی
شناسایی مولفههای شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
سهرابی.طهمورث
ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
سهرابی.طهمورث
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سهیلی نجف آبادی.سحر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]