پ

  • پرویزی نیا.الناز ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیل‌کنندگی نیاز به منحصربه‌فردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشی‌های تلفن همراه در اصفهان) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • پور قاسمی.شهرزاد بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پوراحمدی هوشمند.حمید بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاه‌های اینترنتی) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • پورتیمور.علی اصغر ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • پورتیمور.علی اصغر کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • پیامی.فهیمه ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]