ر

  • راه چمنی.احمد بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رستم زاده.رضا طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک محور در بانک‌های خصوصی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رستم زاده.رضا بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاه‌های اینترنتی) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • رشادت جو.حمیده روندهای پژوهش در بهزیستی کارآفرینانه: یک مطالعه بیبلیومتریک [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رشادت جو.حمیده شتابدهنده‌ها چگونه با خلق ارزش برای سرمایه‌گذاران، به تامین مالی استارتاپها کمک می‌کنند؟ [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • رشادت‌جو.حمیده طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رضایی.بیژن تأثیر پیش‌زمینه‌های شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • رضوی.محمدرضا شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رمضانی.مجتبی تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روش‌های تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • رنجبر.ناهید تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • روزبهانی.بابک طراحی و تبیین الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق با رویکرد آمیخته [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • رهنمای رودپشتی.فریدون بررسی وضعیت مولفه‌های توسعه کسب‌وکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]