ع

  • عبادی بابا جان.علی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عباس علیزاده.علی برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عبدالعلی پور.مینا طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک محور در بانک‌های خصوصی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عبدالعلی.ثنا ارائه مدل آموزش کارآفرینانه در جهت اشتغال زایی پایدار در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید راهبرد گام‌به‌گام برای ایجاد مدل کسب‌وکار پلتفرم چابک [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • عسگرپور.رسول بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عسگری.انسیه تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • عسگری.انسیه بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • عسگری.انسیه تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علامی.محمدشعیب تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علوی متین.یعقوب تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روش‌های تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • علی کرمی.حمیدرضا مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بین‌المللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بین‌المللی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • علیزاده مشکانی.فتانه مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • علیزاده مشکانی.فتانه بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • علیقلی.منصوره ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عنایتی.ترانه ارایه مدل پارادایمی دانشگاه آینده با رویکرد کارآفرینی و دانش افزایی [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • عهدی هوجقان.محمدحسین ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عینی.علی بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]