عبادی بابا جان.علی
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عباس علیزاده.علی
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عبدالعلی پور.مینا
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک محور در بانکهای خصوصی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عبدالعلی.ثنا
ارائه مدل آموزش کارآفرینانه در جهت اشتغال زایی پایدار در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
عدالتیان شهریاری.جمشید
راهبرد گامبهگام برای ایجاد مدل کسبوکار پلتفرم چابک
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
عسگرپور.رسول
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عسگری.انسیه
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
عسگری.انسیه
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
عسگری.انسیه
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
علامی.محمدشعیب
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
علوی متین.یعقوب
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
علی کرمی.حمیدرضا
مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بینالمللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بینالمللی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
علیزاده مشکانی.فتانه
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
علیزاده مشکانی.فتانه
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
علیقلی.منصوره
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عنایتی.ترانه
ارایه مدل پارادایمی دانشگاه آینده با رویکرد کارآفرینی و دانش افزایی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
عهدی هوجقان.محمدحسین
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب.
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عینی.علی
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]