ب

  • بابائی منقاری.محمد مهدی ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بخشی.میلاد بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بدیع زاده.علی تأثیر پیش‌زمینه‌های شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • بردیده.علی تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روش‌های تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • برزیگر.جهاد نقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • بریم نژاد.لیلی موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاه‌های اینترنتی) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک محور در بانک‌های خصوصی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • بیات ترک.امیر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بیات.مجتبی طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • بیات.مجتبی روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]