ا

  • ابوالفتحی.هادی تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • احدمطلقی.احسان تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود طراحی الگوی تعیین تعهد درآمدی شهرداری تهران با رویکرد سرمایه گذاری و مشارکت [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • احمدی شریف.محمود تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب") [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • احمدی.مجید بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • احمدی.مجید ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اخوان.ستاره بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اکبری شبخوسلاتی.اسماعیل بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • امینی خوزانی.محسن بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

آ

  • آزاد.ناصر طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • آسایش.فرزاد بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

ب

  • بادآور نهندی.یونس ارتباط بین مدیریت سود مبتنی بر فعالیت‌های واقعی و استراتژی‌های مالیاتی با تأکید بر نقش هزینه‌های نمایندگی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

ج

  • جلالی.عبدالعلی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی مشروعیت سازمانی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • جلیل پور پرنیاء.رعنا ارتباط بین مدیریت سود مبتنی بر فعالیت‌های واقعی و استراتژی‌های مالیاتی با تأکید بر نقش هزینه‌های نمایندگی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • جمشیدی.داریوش تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی مشروعیت سازمانی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • جوانمرد.کمال بررسی جامعه شناختی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه : بانک های انصار شهر کرمان) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ح

  • حاجی علی اکبری.فیروزه تأثیر مؤلفه‌های کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائه‌دهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • حسن پور.یلدا ارتباط بین سرمایه‌گذاری غیرعادی و عملکرد در مراحل مختلف چرخه عمر شرکت‌ها (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسن مرادی.نرگس بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • حقیقی نسب.منیژه تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

خ

  • خسروانی مهر.زکیه ویژگی‌های هیئت‌مدیره، ریسک عملیاتی و ریسک‌پذیری شرکت [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خوش روش آستانه.سیده روناک بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

د

  • دمیرچی.زهره تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ر

  • راضی.محمدعلی بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • رضاپور.غلامعلی بررسی تأثیر تجارت الکترونیک و هزینه‌های تحقیق و توسعه بر توسعه اقتصادی کشورهای منتخب خاورمیانه [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • روح الهی.احمد علی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی مشروعیت سازمانی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

س

  • سعدانی.جاهد تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب") [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلیم پور.یعقوب طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ص

  • صمدزاده.مسعود بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عباس زاده.شهلا ارتباط بین مدیریت سود مبتنی بر فعالیت‌های واقعی و استراتژی‌های مالیاتی با تأکید بر نقش هزینه‌های نمایندگی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • عباسی استمال.محمد رضا ارتباط بین سرمایه‌گذاری غیرعادی و عملکرد در مراحل مختلف چرخه عمر شرکت‌ها (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • عباسی استمال.محمد رضا تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عزیزخانی.رباب بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • عظیمی.پریا تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

غ

  • غریب نواز.نادر طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • غفاری.سعید بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • غفاری.سعید بررسی تأثیر تجارت الکترونیک و هزینه‌های تحقیق و توسعه بر توسعه اقتصادی کشورهای منتخب خاورمیانه [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

ف

  • فتح اللهی.ثریا طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • فرح بخش.فهامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فریدچهر.الهام بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • فریدچهر.الهام طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • فریدچهر.الهام ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ق

  • قاسم.فیروزه تاثیر چابکی سازمانی و رابطه بین قابلیت های تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • قاسمی.مائده تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ک

  • کرامتی معز.زینت رشد تجاری کسب و کار ، قدرت کمیته حسابرسی و جستجوی حسابرسی: نقش تعدیل‌کننده خودشیفتگی مدیرعامل [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • کریمیان.لیلا طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

م

  • مرتضوی نیر.سید احمد تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معتمدی.نگار بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • معصومی کیان.مهران بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • منتظری‏پور.سیدحمیدرضا تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • منتظری.سیده سکینه تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • منتظری.محمد تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • منشی.مصطفی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • میرحسینی.زهره بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

ن

  • نصوحی دهنوی..هادی بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نقی زاده خوئی.نادر بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • نوروزی.محمد بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

و

  • وحیدی فر.علیرضا ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • وزیری گهر.حمیدرضا بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

ی

  • یگانه.آرزو بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • یوسف سلطانیه.ابوالقاسم طراحی الگوی تعیین تعهد درآمدی شهرداری تهران با رویکرد سرمایه گذاری و مشارکت [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]