ابوالفتحی.هادی
تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
احدمطلقی.احسان
تأثیر آمیختهی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطهگریِ ارزش ویژهی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی شریف.محمود
طراحی الگوی تعیین تعهد درآمدی شهرداری تهران با رویکرد سرمایه گذاری و مشارکت
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
احمدی شریف.محمود
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی شریف.محمود
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
احمدی.مجید
بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
احمدی.مجید
ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اخوان.ستاره
بررسی تأثیر شیوههای الکترونیکی بازاریابی دهانبهدهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اکبری شبخوسلاتی.اسماعیل
بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
امینی خوزانی.محسن
بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]