م

  • مرتضوی نیر.سید احمد تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معتمدی.نگار بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • معصومی کیان.مهران بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • منتظری‏پور.سیدحمیدرضا تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • منتظری.سیده سکینه تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • منتظری.محمد تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • منشی.مصطفی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • میرحسینی.زهره بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]