مرتضوی نیر.سید احمد
تأثیر آمیختهی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطهگریِ ارزش ویژهی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
معتمدی.نگار
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
معصومی کیان.مهران
بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
منتظری‏پور.سیدحمیدرضا
تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
منتظری.سیده سکینه
تأثیر قابلیت های بازاریابی آنلاین بر عملکرد بین المللی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار محور و جهت گیری راهبر بازار
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
منتظری.محمد
تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
منشی.مصطفی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
میرحسینی.زهره
بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]