ن

  • نصوحی دهنوی..هادی بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نقی زاده خوئی.نادر بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • نوروزی.محمد بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]