نصوحی دهنوی..هادی
بررسی تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراکشده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعامی.عبداله
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نقی زاده خوئی.نادر
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
نوروزی.محمد
بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]