معرفي نشريه
علمی پژوهشی
مجوز راه اندازی و انتشار فصلنامه مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بر اساس مصوبات سی و ششمین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به تاریخ 1401/3/2 صادر و طی نامه شماره 32/13704/ص به این واحد دانشگاهی ابلاغ گردید.این مجله با هدف انتشار آخرین یافته های علمی محققان و پژوهشگران داخل و خارج از کشور در حوزه های مرتبط با بازرگانی، بازاریابی، مدیریت دانش، فنآوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی در مدیریت بازرگانی و بازاریابی، آماده دریافت مقالات علمی محققان و پژوهشگران ارجمند می باشد.
سایر اطلاعات مجله:
عنوان مجله: مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس
توالی انتشار: فصلنامه
زبان انتشار: فارسی با چکیده انگلیسی
میانگین زمان اولین تصمیم گیری:10 روز
نوع داوری: دو سو ناشناس
میانگین زمان داوری: 5 هفته
ارسال مقاله و پیگیری مقاله صرفا از طریق سامانه مجله امکان پذیر است.
مقاله باید حاصل تلاش و کوشش علمی محقق/ محققان باشد و اصول علمی آن به طور کامل رعایت شده باشد.
سابت نشریه در مورد نحوه برخورد با سرقت ادبی: در صورتی که برای نشریه سرقت ادبی یک مقاله محرز شود، نشریه نویسنده/ نویسندگان را در لیست سیاه قرار داده و اگر مقاله ایشان منتشر شده باشد، مقاله بایگانی شده و ذیل نام نویسنده/ نویسندگان عبارت (( مقاله سرقت ادبی می باشد)) درج می شود.
چاپ و انتشار نهایی مقاله منوط به تکمیل فرآیند داوری است.
برای آغاز فرایند داوری انجام مراحل مراحل ذیل از طریق سامانه مجله الزامی است:
1-بارگذاری فایل اصلی مقاله بدون نام نویسنده یا نویسندگان
2- بارگذاری فایل مشخصات نویسندگان
3-تکمیل و بارگذاری فرم تعهدنامه تعهدنامه
4-تکمیل و ارسال فرم تعارض منافع
این فصلنامه به منظور صیانت از حقوق مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و نویسندگان در ارزیابی مقالات از سامانه مشابهت یاب استفاده می کند. نوبسندگان محترم می توانند برای مشابهت یابی از سامانه سمیم نور(کلیک کنید)، سامانه همیاب (کلیک کنید)، برای ارسال گزارش مشابهت یابی به فصلنامه استفاده کنند.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیهای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکههای اجتماعی
منیژه حقیقی نسب زهره دمیرچی مائده قاسمیشماره 2 , دوره 2 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")
محمود احمدی شریف جاهد سعدانیشماره 1 , دوره 2 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی مشروعیت سازمانی
مژگان طاهرنژاد داریوش جمشیدی عبدالعلی جلالیشماره 2 , دوره 1 , پاییز 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبدالله نعامی لیلا کریمیانشماره 1 , دوره 2 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد
سیده روناک خوش روش آستانه محمود احمدی شریفشماره 2 , دوره 2 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - ویژگیهای هیئتمدیره، ریسک عملیاتی و ریسکپذیری شرکت
زکیه خسروانی مهرشماره 2 , دوره 2 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراکشده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)
سعید لندران اصفهانی هادی نصوحی دهنویشماره 1 , دوره 2 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی
رباب عزیزخانی فرشته سپهر زهره میرحسینی سعید غفاریشماره 1 , دوره 1 , تابستان 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی تأثیر شیوههای الکترونیکی بازاریابی دهانبهدهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
مسعود صمدزاده ستاره اخوانشماره 1 , دوره 2 , بهار 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - تأثیر کارکردهای فرهنگی رسانه ملی بر تقویت نهاد خانواده
سیدحمیدرضا منتظری پور گیتا علیآبادیشماره 3 , دوره 1 , زمستان 1401