• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 15
  • شماره57 دوره15
  • 57
    شماره 57 دوره 15 تابستان 1397

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مفهوم‌سازی برنامه درسی زائد در نظام آموزش عالی ایران
        سیده مریم حسینی لرگانی کوروش فتحی واجارگاه
        10.30486/jsre.2018.542515
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های آموزش برای توسعه پایدار در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی
        مریم رضایی غلامعلی احمدی سیدمحمدرضا امام‌جمعه صادق نصری
        10.30486/jsre.2018.542516
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - دلالت‌های حاکم بر برنامه درسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی به پدیده جهانی‌شدن با تأکید بر دیدگاه آیت‌الله جوادی آملی
        نجمه سلطانی نژاد نرگس کشتی آرای سید حسین واعظی
        10.30486/jsre.2018.542517
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - مقایسه تطبیقی به‌کارگیری راهبرد مشکل‌محوری در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا، کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران
        فاطمه خراشادی زاده حسین کریمی
        10.30486/jsre.2018.542518
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی یادگیری مشارکتی به شیوة ادارة کشور (در کلاس درس) با طرح همیار معلم در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم
        منصور صالحی کاظم عبداله پور
        10.30486/jsre.2018.542519
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزش‌یابی کیفی توصیفی در کلاس‌های چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آن‌ها
        حشمت الله مرتضوی زاده محمدرضا نیلی احمدرضا نصراصفهانی محمد حسنی
        10.30486/jsre.2018.542520
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بهبود ارزشیابی اساتید با استفاده از منطق فازی
        ایمان ذباح سعید میرزاده سمانه جعفری
        10.30486/jsre.2018.542521
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - مقایسه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی علوم انسانی
        حسین مومنی مهموئی محمد ایزدیان زو
        10.30486/jsre.2018.542522
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - "شما باید بدانید". چالش‌های تدریس خوب در متوسطه چیست؟
        صادق زارع صفت
        10.30486/jsre.2018.542523
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری
        پرستو حسن پور مصطفی شیخ زاده
        10.30486/jsre.2018.542524
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - اعتباریابی الگوی مفهومی کیفیت‌بخشی یادگیری الکترونیکی
        نعمت اله صالحی نجف آبادی
        10.30486/jsre.2018.542525
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - بررسی رابطه بین هوش معنوی، ذهنیت فلسفی و باورهای دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران
        فاطمه دانشی لیسار علی اکبر خسروی بابادی
        10.30486/jsre.2018.542526
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود