فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مفهومسازی برنامه درسی زائد در نظام آموزش عالی ایران سیده مریم حسینی لرگانی کوروش فتحی واجارگاه 10.30486/jsre.2018.542515 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی میزان توجه به مؤلفههای آموزش برای توسعه پایدار در برنامه درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی مریم رضایی غلامعلی احمدی سیدمحمدرضا امامجمعه صادق نصری 10.30486/jsre.2018.542516 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - دلالتهای حاکم بر برنامه درسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی به پدیده جهانیشدن با تأکید بر دیدگاه آیتالله جوادی آملی نجمه سلطانی نژاد نرگس کشتی آرای سید حسین واعظی 10.30486/jsre.2018.542517 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - مقایسه تطبیقی بهکارگیری راهبرد مشکلمحوری در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا، کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران فاطمه خراشادی زاده حسین کریمی 10.30486/jsre.2018.542518 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی یادگیری مشارکتی به شیوة ادارة کشور (در کلاس درس) با طرح همیار معلم در دانشآموزان دختر متوسطه دوم منصور صالحی کاظم عبداله پور 10.30486/jsre.2018.542519 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاسهای چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها حشمت الله مرتضوی زاده محمدرضا نیلی احمدرضا نصراصفهانی محمد حسنی 10.30486/jsre.2018.542520 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بهبود ارزشیابی اساتید با استفاده از منطق فازی ایمان ذباح سعید میرزاده سمانه جعفری 10.30486/jsre.2018.542521 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - مقایسه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی از دیدگاه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی علوم انسانی حسین مومنی مهموئی محمد ایزدیان زو 10.30486/jsre.2018.542522 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - "شما باید بدانید". چالشهای تدریس خوب در متوسطه چیست؟ صادق زارع صفت 10.30486/jsre.2018.542523 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - تأثیر روشهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانشآموزان پایه هفتم در درس کار و فنآوری پرستو حسن پور مصطفی شیخ زاده 10.30486/jsre.2018.542524 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - اعتباریابی الگوی مفهومی کیفیتبخشی یادگیری الکترونیکی نعمت اله صالحی نجف آبادی 10.30486/jsre.2018.542525 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - بررسی رابطه بین هوش معنوی، ذهنیت فلسفی و باورهای دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران فاطمه دانشی لیسار علی اکبر خسروی بابادی 10.30486/jsre.2018.542526