فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی کبری نجفی کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش 10.30495/jomm.2023.69534.1975 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تبیین اثر بخشی مدل کسبوکار اقتصاد دایرهای در شرکتهای دانش بنیان فاطمه شهدکار تقی ترابی فریدون رهنمای رود پشتی 10.30495/jomm.2023.67763.1941 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس شیما شاه حسینی بیده سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده محمدرضا دهقانی اشکذری سید مجید میرحسینی 10.30495/jomm.2023.70089.1984 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین عرفان داداش زاده هرمز مهرانی کریم حمدی 10.30495/jomm.2023.69529.1974 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی یاسمین گل افشان یوسفی اعظم رحیمی نیک سینا نعمتی زاده ماندان مومنی 10.30495/jomm.2023.73416.2049 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) سعیده صادقی افجه حسین بوداغی خواجه نوبر بهناز خوش طینت صمد عالی 10.30495/jomm.2023.72388.2027 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان سیامک آزادی فرشید نمامیان فخرالدی معروفی علیرضا مرادی 10.30495/jomm.2023.73109.2043 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تدوین مدل استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپهای موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد سپیده مرادى زیبا جواد عباسی رضا رادفر محمد علی عبدالوند 10.30495/jomm.2023.74537.2072 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها بهزاد جعفری فریدون امیدی قاسم رکابدار 10.30495/jomm.2023.71525.2012 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - تحلیل علمسنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه فرید مهرنیا الهه رستمی اروشکی مهرداد آقا محمد علی کرمانی مهرداد مقصودی 10.30495/jomm.2023.72473.2028