معرفي نشريه
علمی
نشریه" مدیریت تعالی آموزشی" در ارزیابی سال 1403 موفق به اخذ رتبه B گردیده است.
توجه: به اطلاع نویسندگان محترم میرساند که بر اساس رویکرد جدید نشریه و در راستای لزوم توجه به کیفیت مقالات دریافتی و همچنین پذیرش نشریه در چکیدهنامه های معتبر بین المللی، مقرر گردید چکیده مبسوط انگلیسی حداقل 700 و حداکثر 1000 کلمه در فرمت ذیل توسط نویسنده مسئول تهیه و در سایت نشریه بارگذاری گردد.( راهنمای نگارش چکیده مبسوط در راهنمای نویسندگان قرار داردhttps://sanad.iau.ir/Journal/jiem/Page/authors)
مجله " مدیریت تعالی آموزشی" از تاریخ 1403/01/01 مطابق بخشنامه شماره 62815/10 مورخه 4/10/1398 و برابر با ماده 4 محل تامین بودجه، بخشی از هزینه های داوری و انتشار مقاله از نویسنده مسئول مقاله در کد حسابداری درآمدهای غیر شهریه ای به شماره حساب 0364857638007 بانک ملی با شناسه 419203010001 به نام " فصلنامه و مجله دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم " دریافت می شود.
مبلغ 2500000(دو میلیون و پانصد هزار ریال) هنگامی که هیئت تحریریه مقاله را مناسب برای ارسال به داوران تشخیص دادند، دریافت می شود.
مبلغ 5500000 (پنج میلیون و پانصد هزار ریال) پس از تایید مقاله از سوی داوران دریافت می شود.
عنوان نشریه: مدیریت تعالی آموزشی
صاحب امتیاز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
عنوان نشریه به انگلیسی: Management of Educational Perfection
گروه علمی ( موضوعی) : علوم انسانی
زیر گروه: مدیریت
حوزه های موضوعی نشریه: مدیریت آموزشی
درجه علمی: تخصصی
مدیر مسئول:سیف اله فضل الهی
سردبیر:حسین خنیفر
تاریخ آغاز اعتبار: 1402
نوع داوری: دوسو ناشناس، گمنام و محرمانه
میانگین بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتی: حداکثر 3 روز
میانگین بازه زمانی فرایند داوری پذیرش مقالات: 1 تا2 ماه، حداقل دو داور
درصد پذیرش مقالات: 20 درصد
فاصله انتشار: فصلنامه
زبان نشریه: فارسی (چکیده به انگلیسی)
نوع نشریه: نشریه علمی
نوع مقالات: پژوهشی و مروری
نوع انتشار: الکترونیکی
شاپای الکترونیکی: 3060-768X
نوع دسترسی: رایگان (تمام متن)
نحوه صدور گواهی نامه: الکترونیکی
نوع گواهی پذیرش مقاله: تاریخ و شماره انتشار ذکر نمی شود
شیوه استناددهی: شیوهنامه APA
پست الکترونیک: jiem.journal@gmail.com
آدرس وبگاه نشریه: https://sanad.iau.ir/journal/jiem
نشانی نشریه: آدرس: قم- پردیسان- دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم- دفتر مجلات دانشگاه.
هزینه داوری مقاله: 2/500/000 ریال
هزینه پذیرش نهایی و انتشار: 5/500/000 ریال
حقمؤلف (کپیرایت) مقالات: نشریه تابع قوانین بینالمللی حق نشر همگانی کرییتیو کامنز (CC BY-NC) است. حقمؤلف مقالات از آن نویسندگان است و نویسندگان مالک و صاحب حقمؤلف اثر خود هستند.
نوع دسترسی: دسترسی آزاد به مقالات نشریه بر اساس مجوز کرییتیو کامنز (CC BY-NC)
کمیته بینالمللی اخلاق نشر (کوپ): این نشریه با احترام به قوانین اخلاق نشر، تابع راهنماها، اصول و قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) است و از آییننامۀ اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی میکند.
سیاست مبارزه با سرقت ادبی و همانندجویی: تمامی مقالات ارسالی به نشریه، قبل از ورود به فرایند داوری، از طریق نرمافزارهای مشابهتیاب، همتایاب و سمیمنور بررسی خواهند شد.
نکات قابل توجه نویسندگان: بازنشر اطلاعات در این پایگاه با ذکر منبع آزاد است. با توجه به درخواست کمیسیون نشریات علمی کشور، ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID و استفاده از رایانامه دانشگاهی یا سازمانی برای نویسندگان مقالات الزامی است. بنابراین، از نویسندگان محترم درخواست میشود قبل از ارسال مقاله به نشریه نسبت به اخذ کد شناسه پژوهشگر ORCID و رایانامه دانشگاهی/سازمانی اقدام نمایند.
فایلها و فرمهای لازم: چهار فایل ضروری که باید از طریق سامانۀ دریافت مقالهها ارسال شوند: ۱. فایل اصلی مقاله (بدون نام نویسندگان و با رعایت راهنمای نویسندگان)، ۲. فایل مشخصات نویسندگان؛ ۳. فرم تعهدنامه و تضاد منافع نویسندگان (باید شامل عنوان مقاله و نام و نام خانوادگی تمام نویسندگان باشد و به امضای همه نویسندگان رسیده باشد).
قالب مقالات نشریه: نسخه نهایی مقاله بعد از طی کردن مراحل داوری و پذیرش مقاله بایستی در قالب نشریه ارسال شود. در غیر این صورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
******************************************************
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاء کیفیت آموزشهای بالینی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم: پژوهش ترکیبی
فاطمه السادات سعادت فرد ، غلامرضا شریفی راد * ، سیامک محبی ، ذبیحاله قارلیپورشماره 1 , دوره 2 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - الگوی مسئولیتپذیری اجتماعی معلمان ابتدایی
الهام بادی ، سید محمدباقر جعفری * ، سیف اله فضل الهی قمشیشماره 1 , دوره 2 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تاثیر طراحی آموزشی بر اساس رویکرد استم بر افزایش مهارت حل مسئله دانش آموزان ششم ابتدایی
محمدرضا زینل نرجه * ، محسن روشنیان رامینشماره 1 , دوره 2 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - پیشایندها و پسایندهای سواد دیجیتالی در معلمان
فرشید رستم زاده * ، حنانه صادقی ، حسن قلاوندیشماره 1 , دوره 2 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - پیشبینی تحصیلگریزی دانش آموزان مدارس متوسطه بر اساس امید تحصیلی و پایستگی تحصیلی
زهرا معارف وند * ، ناهید ترابیشماره 1 , دوره 2 , بهار 1404 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تدوین و تعیین ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فعالیتهای فوقبرنامه فرهنگی با محوریت ساحتهای زیباشناختی و هنری دانشآموزان
زاهده رحمانیان * ، اباذر کافی موسویشماره 1 , دوره 2 , بهار 1404
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر جو سازمانی، پاداش و انگیزه شغلی بر تعهد سازمانی معلمان
لیلا فراغت *شماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی براساس باورهای انگیزشی، راهبردهای خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر كرمانشاه
فرانک موسوی * ، فرزانه ویسیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - پیشبینی عملکرد شغلی معلمان ناحیه یک استان قم براساس هوش فرهنگی و اجتماعی
معصومه پایانی فر * ، سیف اله فضل الهی قمشیشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - پیشبینی مهارتهایحرفهای معلمان مدارس ابتدایی براساس مسئولیتپذیری اجتماعی و خلاقیت
الهه طایر *شماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - ارتباط بین رشد حرفهای و محبوبیت سازمانی با عملکرد شغلی
امید صفری * ، غلامرضا صفری ، صادق گودرز پورشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - رابطه برنامه درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی و هویت اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی استان قم
ریحانه کبیری *شماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس باورهای انگیزشی، راهبردهای خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
فرانک موسوی * ، لیلی دادجوشماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - تأثیر جو سازمانی، پاداش و انگیزه شغلی بر تعهد سازمانی معلمان
لیلا فراغت *شماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - رابطه برنامه درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی و هویتاجتماعی دانشآموزان دوره دوم ابتدایی ناحیه چهار استان قم
ریحانه کبیری *شماره 1 , دوره 1 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - پیش بینی مهارت های حرفه ای معلمان مدارس ابتدایی قم براساس مسولیت پذیری اجتماعی وخلاقیت
الهه طایر *شماره 1 , دوره 1 , بهار 1403