• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره 2
  • شماره3 دوره2
  • 3
    شماره 3   دوره 2 پاییز 1404
    داوران این شماره
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - پیش‌بینی رضایت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی آران و بیدگل بر اساس نگرش به رشته تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و نیازهای بازار کار
        علی اکبر خوشگفتار مقدم جواد  برادران
        10.71522/jiem.2025.5121213861
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - قرارداد روانشناختی معلمان در سایه هوش فرهنگی با تاکید بر نقش واسطه ای اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی ناحیه 2 ارومیه)
        ذکریا احمدیان سولماز فرزانه امیر همتی رعنا جعفر نژاد جیهان پایون
        10.71522/jiem.2025.4241212039
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارزیابی خودپنداری تحصیلی و عزت نفس دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در ارتباط با مهارت‌های حرفه‌ای معلمان
        زهرا معارفوند زهرا زارعی
        10.71522/jiem.2025.12291202419
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - فضاهای آموزشی و بازتاب آن در خودپندارۀ تحصیلی دانش‌آموزان
        پریسا خیام نکویی سیده مرضیه طبائیان صادق جهانبخش
        10.71522/jiem.2025.5111213781
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - موانع و چالش‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی در مدیریت مدرسه
        امیرحسین  کهن علی ابراهیمی‌نیا نرگس Narges امید صالحی‌مهر
        10.71522/jiem.2025.7101219886
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - فراترکیب مطالعات تجربی در آموزش مهارت های حل مساله به کودکان:مرور نظام مند و تبیین چارچوب مفهومی
        فرشید رستم زاده جواد  کیهان
        10.71522/jiem.2025.4251212121
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود