• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 12
  • شماره3 دوره12
  • 3
    شماره 3 دوره 12 تابستان 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مروری نظام‌مند بر شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدل توانمندسازی فرهنگ یادگیری مدارس
        مریم کنعانی رفیق حسنی مجید محمدی
        10.30495/jedu.2021.25758.5138
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.1.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تحلیلی بر عوامل سوق‌دهنده دانشگاه‌ها بر مسوولیت‌پذیری اجتماعی: رهیافتی جهت نیل به رسالت دانشگاه‌های نسل چهارم
        محبوبه شکرالهی رسول داودی نقی کمالی
        10.30495/jedu.2021.4537
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.2.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد چندفرهنگی: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک
        زمان باقرزاده وشکی اصغر شریفی علیرضا چناری
        10.30495/jedu.2021.23893.4798
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.3.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی الگوی برون سپاری در وزارت آموزش وپرورش (رهیافتی نو در آموزش و پرورش استان لرستان)
        پرستو گودرزی ناصر جواهری زاده حسین مهرداد
        10.30495/jedu.2021.25287.5030
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.4.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه
        امراله پارسا مهر رضا جعفری هرندی فرهاد شفیع پور مطلق
        10.30495/jedu.2021.25201.5015
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.5.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارائه مدل استقرار مدیریت ناب در مدارس متوسطه دوره اول شهر تهران
        سمانه قلی مسگرها رمضان جهانیان مهتاب سلیمی
        10.30495/jedu.2021.23000.4650
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.6.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - نقش مدیریت کوانتومی در بهره‌وری نیروی انسانی با توجه به میانجی اشتیاق شغلی در کارکنان آموزش و پرورش شهر بیرجند
        سمیه مزگی نژاد محسن آیتی هادی پورشافعی
        10.30495/jedu.2021.22953.4644
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.7.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - رابطه جامعه پذیری سازمانی با نگهداشت استعدادهاونقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان
        فرزانه پرگلی بتول فقیه آرام سعید مرادی
        10.30495/jedu.2021.22871.4630
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.8.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی
        بهمن خانی امینه احمدی مهدی باقری
        10.30495/jedu.2021.22493.4553
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.9.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان
        محمد کوچکی علیرضا بخشایش سمانه اسعدی
        10.30495/jedu.2021.21000.4285
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.10.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گری حس همدلی کارکنان(مورد مطالعه: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان)
        مریم احمدی زهرانی محمدرضا برات
        10.30495/jedu.2021.20792.4255
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.11.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی
        محمد محمدی پور علی اصغر سرائی محمود جاجرمی
        10.30495/jedu.2021.16049.3506
        20.1001.1.20086369.1400.12.3.12.2
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود