• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره2 دوره5
  • 2
    شماره 2 دوره 5 تابستان 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ارزیابی پیوند هوش مصنوعی و ابعاد روان‌شناختی در بازاریابی دیجیتال : تحلیل اثرات هوش مصنوعی، مادی‌گرایی و عزت نفس بر تبلیغات دهان به دهان
        فاطمه جباری مجید احمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تاثیر هوش سیاسی بر عملکرد مدیران فدراسیون های ورزشی: نقش میانجی مهارت سیاسی
        زینب نفر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - گیمیفیکیشن در بازاریابی، افزایش مشارکت، تعامل و حفظ مشتری در شرکت‌های مخابراتی
        علی مجتبایی مجید فتاحی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی مدل و تبیین عوامل موثر بر رهبری نوآفرین در صنعت تلکام
        مهراد  حدادرضوی علی حسین زاده هدا جان نثار احمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اثردرگیری برند و تجربه هم‌آفرینی در تداوم فعالیت جامعه برند آنلاین
        عبدالرسول   رسولی نوشین  منجزی مومنه  باصری مریم  نجاری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی سهم هزینه های ورزشی در مدیریت سبد مخارج خانوارهای دانش آموزان شهرستان دورود
        محمود رئوف سعیده  هاشم زاده
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود