• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 21
  • شماره3 دوره21
  • 3
    شماره 3 دوره 21 پاییز 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی
        سیده نگین  سادات احمدی علیرضا عصاره علی حسینی خواه حسین چهارباشلو
        10.71788/JSRE.2025.1103987
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شناسایی ابعاد و مولفه¬های برنامه درسی زیرزمینی در مدارس ایران
        مرتضی بازدار قمچی قیه کورش فتحی واجارگاه
        10.71788/jsre.2025.900934
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز
        مریم شفیعی سروستانی مجید  شعبانی فرد هدیه  امیری کوثر خادم
        10.71788/JSRE.2025.1200852
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان
        اعظم  کریمی عباس قلتاش علی‌اصغر  ماشینچی
        10.71788/JSRE.2025.901154
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - طراحی و اعتباریابی الگوی مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش
        مرضیه آقاخانی بدری شاه طالبی محمد علی نادی
        10.71788/JSRE.2025.1195798
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتاب‌های فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روان‌شناسی ‌زبان‌‌
        جواد خدادای اسفیجار موسی غنچه پور زهره احمدی پور اناری
        10.71788/JSRE.2025.900960
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ضرورت توجه به مباحث تربیت اقتصادی در برنامه درسیِ دوره اول متوسطه مبتنی بر مطالعات آینده‌پژوهی
        پروانه الیاسی گرمارودی فاطمه پرسته قمبوانی فهیمه السادات حقیقی
        10.71788/JSRE.2025.900708
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - طراحی و تدوین الگوی آموزش انشانویسی: پژوهشی کیفی با رویکرد فراترکیب
        فاطمه بهرامی مرتضی بدری
        10.71788/JSRE.2025.901241
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه‌های فرات میانه (در درس روش تحقیق)
        وسام عزیز  ال خنفر حسین جعفری ثانی حسین کارشکی مسلم  محمد جاسم
        10.71788/JSRE.2025.1183238
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - تاثیر آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس بر یادگیری خودتنظیمی، درگیری تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان پایه چهارم در درس ریاضی
        مجتبی رضایی راد
        10.71788/JSRE.2025.901262
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود