اسگندری.کریم
طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
ایمانی.عباس
بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژیهای بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ایمانی.ملیحه
تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
ب
باقری بهروز.حسین
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر پیشبینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
بهرامی.شهاب
تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحهگذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
بهروزی.حسین
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر پیشبینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
بیگلو.لیلا
طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
پ
پایاب.بهروز
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
پورجمشیدی.حدیث
بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
ت
تقی پوریان.محمدجواد
خریداران شکگرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامههای اختیاری
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
ج
جعفرپور.محمود
مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ح
حاجی حسینی.عفت
تأثیر تلاشهای آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرفکنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
حزباوی.سنا
ساختاریابی الگوی مشغولیتها و پیامدهای زندگی غذایی مصرفکنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
حضوری.سمیه
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در رقابتپذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنشهای شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وبسایت
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
حیدرزاده.کامبیز
تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنشهای شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وبسایت
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
خ
خلیل زاده.محسن
بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژیهای بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
خنده رو.نرگس
بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
د
دانشیان.مرجان
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
دهقان چاچکامی.محدثه
مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ر
راه چمنی.احمد
تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
رحمانیان.عماد
بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
رضایی.محمد صالح
بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژیهای بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ز
زنگانه.مهدی
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
س
سهرابی.ابوالفضل
تأثیر تلاشهای آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرفکنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
شیخ اسماعیلی.سامان
ساختاریابی الگوی مشغولیتها و پیامدهای زندگی غذایی مصرفکنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ص
صادقی.تورج
بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
صادقیان.ابوالفضل
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
صفرخانی.مهدی
بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژیهای بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ط
طباطبایی نسب.سید محمد
بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
طباطبایی نسب.سید محمد
تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ع
عباسی.حامد
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در رقابتپذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
عبدالوند.مهری
ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
عضدی.راضیه
تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیره ای شهر شیراز)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
عطایی.سپیده
خریداران شکگرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامههای اختیاری
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
علوی.سید مسلم
شبیهسازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
ف
فتاحی.فاطمه
مخاطرات دوگانه اثر استراتژیهای سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاههای فوتبال و والیبال
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
فیض ابادی.اکرم
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
ق
قربانی.حسن
بررسی تأثیر مکانیزمهای سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ک
کاظمی.سیدحسین
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
کاظمی.فضل اله
تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیره ای شهر شیراز)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
کریمی.آصف
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
کیا.کیهان
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
گ
گیوریان.حسن
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر پیشبینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
ل
لدنی.تانیا
بررسی تأثیر مکانیزمهای سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
م
محمدی آرزوچی.خدیجه
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
محمدی.معصومه
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
مرتضی زاده.افشین
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
مظفری.امین
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
معین الدین.محمود
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
موسوی حقیقی.محمد هاشم
شبیهسازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
مهدی زاده.حسین
بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
مهرانی.هرمز
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
مهری.سعید
تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
مهری.قدیره
تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
میرابی.وحیدرضا
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
میراحمدی باباحیدری.سیدمهدی
تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ن
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
نبی زاده مامانی.الناز
مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نجاتی.مهرناز
تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
نجفی.مهرنوش
ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
نظری.رسول
مخاطرات دوگانه اثر استراتژیهای سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاههای فوتبال و والیبال
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
نعلچی کاشی. علیرضا
بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]
نوروزی دریاکناری.نفیسه
خریداران شکگرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامههای اختیاری
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
و
ورامینی.معصومه
بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
وظیغه دوست.حسین
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1395]