ابراهیم پور آزادبنی.امیر
ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرفکننده در استارت آپهای حوزه فناوری نوین
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
احمدی.سیروس
ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاههای خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
آ
آقایی کردشامی.ابوذر
بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطهای تشدید مشتری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
آقایی.محمد
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ب
باباجانی محمدی.سعیده
نقش مؤلفههای نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی مشهد)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
باستانی.ایمان
ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
بدری.احسان
تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
بنکدار.نرگس
ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
بوستان احمدی.وحید
تأثیر ویژگیهای نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ت
تاری.غفار
اثر بازارگرایی صادرات و جهتگیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
تقی پوریان.محمدجواد
تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکههای اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ث
ثناگوی محرر.غلامرضا
ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرفکننده در استارت آپهای حوزه فناوری نوین
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ج
جلالپور.سیده صدیقه
تأثیر شهرت و کیفیت وبسایتها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاههای آنلاین (مطالعه موردی: وبسایت دیجیکالا)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
ح
حبیبی.علی
بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
حسنی.سعید
ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامههای بینالمللی دریایی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
حسین زاده.مصطفی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حضوری.سمیه
شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
حضوری.سمیه
شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
حکیم پور.حسین
طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی نقش تعدیلکننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرفکننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
خ
خادمی.طیبه
تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
خادمی.طیبه
بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خدایاری.فرانک
تأثیر ویژگیهای نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خدایاری.فرانک
تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
خلج.مهران
تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایرانخودرو
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خواجه ئیان.داتیس
روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خورسند دلچه.علی
تأثیر شهرت و کیفیت وبسایتها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاههای آنلاین (مطالعه موردی: وبسایت دیجیکالا)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
ذ
ذولفقاری.حسین
بررسی عوامل مؤثر بر مصرفکنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
ر
رحمانیان.عماد
روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
رضایی نژاد.ایرج
ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامههای بینالمللی دریایی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
رضایی.فائزه
بررسی نقش تعدیلکننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرفکننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
روحانی.کارن
ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامههای بینالمللی دریایی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ز
زهره وند.علی اکبر
ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاههای خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
زیاری.آرزو
بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
س
سالاری نهند.ابراهیم
طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
سلیمانی.مجید
ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاههای خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
سلیمی.مهدی
ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
ش
شکیبا.احمد
تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکههای اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
شیخلر.لیلا
تأثیر ویژگیهای نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ص
صادقی.امیر
تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایرانخودرو
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ط
طوطیان.صدیقه
تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ع
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
عبدلی.مریم
اثر بازارگرایی صادرات و جهتگیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
علی عربی.لیلا
تأثیر متقابل جهتگیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
غ
غریب نواز.نادر
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
غلامی.نیره
نقش مؤلفههای نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی مشهد)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ف
فرخی استاد.مصطفی
نقش مؤلفههای نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی مشهد)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ک
کاظمی.سید عباس
تأثیر متقابل جهتگیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
کاوش.کامیار
پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانکها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
کثیری.سحر
تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکههای اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
گ
گلشنی.عباس
بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
م
محترم.رحیم
بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
محمد داودی.امیرحسین
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
محمدی.زهرا
تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
محمدیان محمودی تبار.محمود
روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
محمدیها.پریا
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
محمودزاده.مهدی
بررسی عوامل مؤثر بر مصرفکنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مرادی دیزگرانی.میلاد
بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطهای تشدید مشتری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مریخ نژاد اصل.آیدا
بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مصلح.مریم
شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
معظمی.مجتبی
بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
معلمی.هانیه
تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
معلمی.هانیه
بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
مهرانی.هرمز
تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
ن
ناصحی فر.وحید
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
نظری.رسول
ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
نظری.رسول
ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نعیم آبادى.مهتا
بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نقش زن.ریحانه
ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
نورائی.محمود
پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانکها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
نوری بابیان.رمضان
تأثیر بکارگیری جایگاهیابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
و
ولی پور.علی
پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانکها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
وهاب زاده.شادان
تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]