امیراصل.الیکا
بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
ب
باباپور.اصغر
ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
بنی اسدی.مهدی
شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
تاج بر پرشکوهی.رقیه
تأثیر ویژگیهای شخصیتی بیمهگذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه ایران در شهرستان لنگرود)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
تقی پوریان.محمدجواد
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
چ
چیت ساز.شهرزاد
تأثیر خودپنداره فردی (جمعگرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرفکنندگان محصولات مواد غذایی
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
چیت ساز.شهرزاد
تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
ح
حاجی حسینی.عفت
تأثیر فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
حضوری.سمیه
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژهای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
حقیقت.ستاره
بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانههای فروش (خردهفروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
حقیقی.محمد
بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
حکیمی.ایمان
بررسی تأثیر ارزشهای ادراکی مصرفکننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیلگر جنسیت
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
حیدرزاده.کامبیز
مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیلگر جنسیت
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
خ
خدایاری.فرانک
تأثیر ویژگیهای شخصیتی بیمهگذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه ایران در شهرستان لنگرود)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
د
درودی.هما
بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
ده بینی.نیوشا
بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
ر
راه چمنی.احمد
تاثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
رزقی شیرسوار.هادی
رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
رضایی.شمس الدین
تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأتهای ورزشی استان مرکزی
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
رمضانی قمی.محمدرضا
رابطهسنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکتهای کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
ز
زیبائیان.مهسا
تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
س
سعیدنیا.حمیدرضا
طراحی مدل تبیین شاخصهای ارزشآفرینی برند در صنعت نساجی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
سعیدی.حمید
تأثیر خودپنداره فردی (جمعگرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرفکنندگان محصولات مواد غذایی
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
سعیدی.حمید
تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
سلطانی.نادعلی
بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی)
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
سلیمانی.سیداحمد
راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
سلیمانی.نسرین
مطالعه تجربی تأثیر استرس بر خرید وسواسی با نقش تعدیلگر جنسیت
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
سورمه.سولماز
بررسی استراتژی کسب و کار جهانی سازگار با محیط زیست بر عملکرد صادرات سبز
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
ش
شیروانی.طهماسب
تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأتهای ورزشی استان مرکزی
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
ط
طوطیان اصفهانی.صدیقه
تأثیر ویژگیهای شخصیتی بیمهگذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه ایران در شهرستان لنگرود)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
طویلی.نوشین
رابطهسنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکتهای کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
ظ
ظهیری.مریم
بررسی رابطه انگیزههای خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
ع
عبدالوند.مهری
شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
عبدالوند.مهری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژهای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
عسگرپور.عسکر
تاثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
عطایی.سپیده
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
علیلو.پرویز
طراحی مدل تبیین شاخصهای ارزشآفرینی برند در صنعت نساجی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
عیوضی حشمت.علی اصغر
تأثیر فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی استراتژی کسب و کار جهانی سازگار با محیط زیست بر عملکرد صادرات سبز
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
غفاری.محمد
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
غلامی.عبدالخالق
بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
قلعه نویی.محمدکریم
بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرفکننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
قلی پور.نگار
تاثیر فرهنگ و محتویات تبلیغات شوخ طبعانه بر قصد خرید محصول در چارچوب نگرشها و ادراکات مشتریان
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
م
مجنونیان نوش آبادی.مریم
تأثیر خودپنداره فردی (جمعگرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرفکنندگان محصولات مواد غذایی
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
محمد سمسار.حسین
رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
محمدی پور.مجید
بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
مرادی.ساناز
بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
مرادی.ندا
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
مشایخ بخش.مهسا
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
موسوی.سید علیرضا
بررسی اثرمیانجی سیاستهای سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
موسوی.سید علیرضا
ارائه مدل ارزشآفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
میرزایی.علی اکبر
بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرفکننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
میرزایی.علی اکبر
بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانههای فروش (خردهفروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
ن
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی رابطه انگیزههای خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
نوروزی.محمدصالح
بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی)
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
نویدی نکو.رضا
بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانههای فروش (خردهفروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]