م

  • محبی.سراج الدین ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • محمدی.امید طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مدیری.محمود متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • معصومی.مائده تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • منطقی.منوچهر واکاوی همکاری‌های نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • موسوی.سید نجم الدین طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مهرانی.هرمز الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مهری بازقلعه.انیس بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • مهری بازقلعه.عاطفه بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]