محبی.سراج الدین
ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
محمدی.امید
طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مدیری.محمود
متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرفکننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
معصومی.مائده
تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیلگری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
منطقی.منوچهر
واکاوی همکاریهای نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
موسوی.سید نجم الدین
طراحی مدل توسعهای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مهرانی.هرمز
الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مهری بازقلعه.انیس
بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
مهری بازقلعه.عاطفه
بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]