م

  • مجنونیان نوش آبادی.مریم تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • محمد سمسار.حسین رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • محمدی پور.مجید بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • محمدیان.مقدسه ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • مرادی.ساناز بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • مرادی.ندا بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • مشایخ بخش.مهسا نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی اثرمیانجی سیاست‌های سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • موسوی.سید علیرضا ارائه مدل ارزش‌آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس) [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی) [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1396]