مجنونیان نوش آبادی.مریم
تأثیر خودپنداره فردی (جمعگرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرفکنندگان محصولات مواد غذایی
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
محمد سمسار.حسین
رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
محمدی پور.مجید
بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
مرادی.ساناز
بررسی نزدیک بینی بازاریابی مدیران با اعمال متغیرهای میانجی:ارتباط شرکت با مشتریان ومشورت کردن با پرسنل واحد فروش
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
مرادی.ندا
بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
مشایخ بخش.مهسا
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
موسوی.سید علیرضا
بررسی اثرمیانجی سیاستهای سازمانی درتاثیر بین جو کاری اخلاقی برتعهد عاطفی و عملکرد خدمات مشتری فعالانه در شعب بانک سپه شهر شیراز
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1396]
موسوی.سید علیرضا
ارائه مدل ارزشآفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)
[
دوره12,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
میرزایی.علی اکبر
بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرفکننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)
[
دوره12,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
میرزایی.علی اکبر
بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانههای فروش (خردهفروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1396]