م

  • محمدی آرزوچی.خدیجه شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • محمدی.معصومه رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • مرتضی زاده.افشین بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • مظفری.امین رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • معتمدی نیا.زهره بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • معین الدین.محمود بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • منصوری.سارا مطالعه رضایت‌مندی مشتری در زنجیره‌های تأمین یکپارچه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان کرمانشاه) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • موسوی حقیقی.محمد هاشم شبیه‌سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • مهدی زاده.حسین بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • مهرانی.هرمز شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [ دوره11, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • مهری.سعید تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • مهری.قدیره تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان) [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • میراحمدی باباحیدری.سیدمهدی تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی شهر یزد [ دوره11, شماره 2 - تابستان سال 1395]