محمدی آرزوچی.خدیجه
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
محمدی.معصومه
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
مرتضی زاده.افشین
بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرفکننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
مظفری.امین
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
معتمدی نیا.زهره
بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
معین الدین.محمود
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
موسوی حقیقی.محمد هاشم
شبیهسازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
مهدی زاده.حسین
بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
مهرانی.هرمز
شناسایی و اولویتبندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
[
دوره11,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
مهری.سعید
تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
مهری.قدیره
تأثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان اسفراین
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
میرابی.وحیدرضا
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
میراحمدی باباحیدری.سیدمهدی
تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد
[
دوره11,
شماره
2
- تابستانسال
1395]