محمدی آلمانی.امین
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
محمدی.عادله
بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
میرمحمدی صدرآبادی.محمد
بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]