باشکوه.محمد
بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
برهانی نژاد.عبدالرضا
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
بهادری نژاد.محمد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
بیگلو.لیلا
طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1401]