ب

  • باشکوه.محمد بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • برهانی نژاد.عبدالرضا طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بهادری نژاد.محمد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • بیگلو.لیلا طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]