ب

  • باشکوه.محمد ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری) [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهادری نژاد.محمد ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بیات.شهرام اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1402]