A

  • Abbasian.Gholamreza Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Afrashteh.Mahdiya عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afrashteh.Nahid عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afrashteh.Samira عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afraz.Shahram Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Afsharpour.Reza The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Ahanghari.Saeideh نقش رضایت شغلی معلمان زبان انگلیسی ایرانی در عملکرد شغلی آنها: سهم ارزش خیرخواهی [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Alimohamadi.Narges A Comparative Study on Novice and Experienced EFL Teachers’ Expected and Feared Possible Selves: A Mixed-Methods Approach [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Ashraf.Hamid Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Askari.Mohammad Iman CAT Tools in Translation Proficiency Development: Iranian EFL Students' Perceptions in Focus [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Aslrasouli.Morteza Mediating EFL learners’ overall and lexical writing skills in English classrooms: The case of receptive and productive types of vocabulary testing [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]