ا

  • احمدجوشقانی.علیرضا استانداردسازی پرسشنامه مدل بهروری گردشگری دوچرخه سواری ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اخگر.محمدرضا تاسیس فدراسیون حقوق ورزشی ضرورت امروز جامعه ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ادیب پور.ناهید چارچوب مفهومی راهبردهای پیشرفت و موفقیت مربیان بسکتبال [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ادیب صابر. فهیمه شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ارشادی رابری.الهام شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسداللهی.احسان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسداللهی.احسان شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسدزاده سوره.الهام طراحی مدل محدودیت های پرداختن به فعالیت‌های اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت بدنی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسفندیاری.علیرضا تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمدرضا پیامدهای حاصل از توسعه ورزش درمانی: رویکردی به سوی ارتقای سلامت جامعه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسماعیل زاده قهرمانی.محمد رضا طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسماعیل زاده.حسن تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسمعیلی.محمدرضا استانداردسازی پرسشنامه مدل بهروری گردشگری دوچرخه سواری ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اصغری.فاطمه ساخت، اعتبار یابی و هنجار یابی مقیاس عدم تمایل مدیران ورزشی به بازنشستگی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اصفهانی‌نیا.اکرم ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • افکار.عادل شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری مالی در پوشاک ورزشی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • البرز.امیررضا تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اللهمرادی.میثم بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اللهمرادی.میثم رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اللهمرادی.میثم بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • المعموری.محمد عبیس کرنفل شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیرحسینی.علی اصغر مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انگوری.پریسا تأثیر‏ ارزش‏ ویژه‏ برند‏ بر‏ ارزش‏ ادراک‌شده‏ و‏ قصد‏ خرید‏ مجدد‏ مشتریان‏ محصولات‏ ورزشی‏ برند‏ مجید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایران نژاد.مریم نقش مصرف رسانه ای و کارکرد رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی دبیران تربیت بدنی شهرستان خاش [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایرجی نقندر.رامین استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایزدی.بهزاد ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایوب زاده.کامبیز بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایوب زاده.کامبیز ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]

آ

  • آرمین.محمد مقایسه آمیخته بازاریابی آکادمی ها با کانون های والیبال استان تهران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • آریان فرد.عبدالرضا شناسایی مقوله‌های علی و زمینه‌ای مؤثر بر موفقیت کاروان ورزشی اعزامی نظامیان ایران در مسابقات سیزم 2023 [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آزادفدا.شیوا شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آزادی فر.صغری شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • آفرینش خاکی.اکبر شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ب

  • بابایی.منیره موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بادامی.رخساره طراحی و تدوین راهبردهای مدیریت دانش ذهنی و اثربخشی آن بر ویژگی‌های روانی فوتبالیست‌های نوجوان در پیش فصل: یک مطالعه پژوهی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بادامی.رخساره آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • باقرزاده.فاطمه نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیت‌های پویا مورد مطالعه شرکت‌های تولید لوازم ورزشی تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • باقریان فرح آبادی.محسن شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • باقریان فرح آبادی.محسن طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باوی.دنیا بررسی تأثیر توجه به فضای دیجیتال بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده با نقش میانجی علاقه به برند و تمایل به خرید [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • باوی.دنیا بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • برزگر یزدی.زهرا شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • برهمند.رها نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیت‌های پویا مورد مطالعه شرکت‌های تولید لوازم ورزشی تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • برهمند.رها نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • برهمند.رها ارزیابی تأثیر بازی و ورزش در توانبخشی سالمندان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بشیری.مهدی شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهرامی نژاد.محبوبه موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بهرامی.شهاب ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفه‏ای ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهلکه.طاهر شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بیگی.محمدعلی شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

پ

  • پناهی.مهریه بررسی مدیریت ایمنی اماکن ورزشی در رویدادهای ورزشی در مدارس استان زنجان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • پناهی.مهریه رتبه‌بندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکده‌های تربیت بدنی نسل چهارم [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پور رنجبر.محمد ارزیابی طراحی وب‌سایت‌های باشگاه‌های ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پورحسن.ساجد نقش فعالیتهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطه‌ای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پورحسن.ساجد طراحی و آزمون الگوی مولفه‌های مدیریت سبز (توسعه پایدار زیست محیطی) اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • پورحسن.ساجد نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیت‌های پویا مورد مطالعه شرکت‌های تولید لوازم ورزشی تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پوردهنده.زهره شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • پوررنجبر.محمد تحلیل شاخص‌های توسعة کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی دانشگاه‌ فنی وحرفه ‏ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • پورسلطانی زرندی.حسین ساخت، اعتبار یابی و هنجار یابی مقیاس عدم تمایل مدیران ورزشی به بازنشستگی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • پورسلطانی زرندی.حسین نقش مصرف رسانه ای و کارکرد رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی دبیران تربیت بدنی شهرستان خاش [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • پورسلطانی زرندی.حسین بررسی توسعه گردشگری ورزشی بر پایه ی ورزش های بومی و محلی استان سمنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • پورسلطانی زرندی.حسین تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • پورکیانی.محمد تدوین الگوی ساختاری تفسیری برای توسعه والیبال زنان در ایران با رویکرد تحلیل کیفی و کمی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • پیمانی زاد.حسین تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ت

  • تاراجیان.مهدی موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ترک فر.احمد ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ترک فر.احمد بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • تقی پور غربی.محمد ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفه‏ای ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ج

  • جلیلوند.محمد الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفه‌ای باشگاه‏های فوتبال ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جوهری.مجتبی مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

چ

  • چراغ بیرجندی.کاظم طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • چراغ بیرجندی.کاظم بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ح

  • حامی.محمد الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حسن زاده.علی تحلیل شاخص‌های توسعة کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی دانشگاه‌ فنی وحرفه ‏ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسینی.سیدسجاد رتبه‌بندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکده‌های تربیت بدنی نسل چهارم [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسینی.سیدسجاد بررسی مدیریت ایمنی اماکن ورزشی در رویدادهای ورزشی در مدارس استان زنجان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حکاک زاده.مینا پیشران‌های ائتلاف‌سازی بین‌المللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ای [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حکاک‌زاده.مینا ارزیابی طراحی وب‌سایت‌های باشگاه‌های ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حمیدعبدالوهاب.احسان تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حمیدی.فاطمه بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.سید عباس شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حیدری.مراد طراحی مدل برون‌سپاری فعالیت‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]

خ

  • خدامرادپور.مژگان بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • خدامرادپور.مژگان بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خدامرادپور.مژگان رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • خدایاری.عباس شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • خدایاری.عباس شناسایی شاخص‌های سلامت محور ‌مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمان‌های ورزشی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خرازیان.شهریار شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • خرازیان.شهریار ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خسروزاده اکرم.صمد الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفه‌ای باشگاه‏های فوتبال ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خسروی زاده.اسفندیار اولویت بندی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای باشگاه های فوتبال لیگ برتر [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • خلیفه.سیدنعمت تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • خلیلی.محمد رضا بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خندان.اسماعیل شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

د

  • دخیل.علی عطیه شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • دخیل.علی عطیه شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • درخشان.امیر تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دریس.خلیل تأثیر مشارکت مشتری در طراحی محصول بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: محصولات ورزشی برند مجید) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دل داده مهربان.اسماعیل شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • دماوندی جغال.الهه بررسی توسعه گردشگری ورزشی بر پایه ی ورزش های بومی و محلی استان سمنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • دماوندی جغال.الهه نقش مصرف رسانه ای و کارکرد رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی دبیران تربیت بدنی شهرستان خاش [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • دورودیان.علی اصغر شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ذ

  • ذبیحی.سعیده ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ذبیحی.سعیده بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاه‌های بدن‌سازی شهر شیراز) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ر

  • رحیمی سرشبادرانی.قاسم شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رحیمی سرشبادرانی.قاسم شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رحیمی نیک.اعظم شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رستگار رودبارکی.مجتبی ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رستمی.سعید شناسایی مضامین مربیگری ورزش سلامت محور (مطالعه موردی: مربیان حرکات اصلاحی) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رضایی.گلناز طراحی مدل جریان سازی در رسانه‌های ورزشی: یک الگوی داده بنیاد [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رضایی.میثم شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • روحانی.افسانه شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمان‌های ورزشی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • روحانی.زهرا پیامدهای حاصل از توسعه ورزش درمانی: رویکردی به سوی ارتقای سلامت جامعه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ریوندی. فهیمه فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زارعیان.حسین نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • زرگر.محسن شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • زمانی.علیرضا شناسایی مضامین مربیگری ورزش سلامت محور (مطالعه موردی: مربیان حرکات اصلاحی) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]

س

  • سالاری کیسکانی.حمزه نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • سبزمیدانی.مهرناز الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سپهری.فهیمه طراحی و تدوین راهبردهای مدیریت دانش ذهنی و اثربخشی آن بر ویژگی‌های روانی فوتبالیست‌های نوجوان در پیش فصل: یک مطالعه پژوهی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سجادی هزاوه.حمید استانداردسازی پرسشنامه مدل بهروری گردشگری دوچرخه سواری ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سرمست.مریم تدوین الگوی ساختاری تفسیری برای توسعه والیبال زنان در ایران با رویکرد تحلیل کیفی و کمی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سلیمانی.مجید طراحی مدل جریان سازی در رسانه‌های ورزشی: یک الگوی داده بنیاد [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سلیمانی.مجید شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری مالی در پوشاک ورزشی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سیارنژاد.جمشید تدوین الگوی ساختاری تفسیری برای توسعه والیبال زنان در ایران با رویکرد تحلیل کیفی و کمی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ش

  • شاه منصور.عزت اله تاسیس فدراسیون حقوق ورزشی ضرورت امروز جامعه ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شاه منصوری.رضا امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شاه منصوری.عزت اله امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شایگان.جمال موانع پیش روی زنان در تصدی پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شجاعی.سید غلامرضا ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شجاعی.وحید الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شجاعیان.مهناز ارتباط بین سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شجیع.رضا ارائه الگوی تصمیم گیری اخلاقی داوران فوتبال و فوتسال ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شریفی رنانی.حسین تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شعبانی مقدم.کیوان ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شعبانی مقدم.کیوان تاسیس فدراسیون حقوق ورزشی ضرورت امروز جامعه ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شُکرزاده.شهره نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شهنیایی.صفورا تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شیخ فخرالدینی.محمد پیشران‌های ائتلاف‌سازی بین‌المللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ای [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شیخعلی زاده.محبوب تأثیر‏ ارزش‏ ویژه‏ برند‏ بر‏ ارزش‏ ادراک‌شده‏ و‏ قصد‏ خرید‏ مجدد‏ مشتریان‏ محصولات‏ ورزشی‏ برند‏ مجید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شیخعلی زاده.محبوب شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شیخی ملاشاهی.فاطمه بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیرازی نژاد.رحیم ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شیوا.شیوا چارچوب مفهومی راهبردهای پیشرفت و موفقیت مربیان بسکتبال [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ص

  • صابونچی.رضا طراحی مدل جریان سازی در رسانه‌های ورزشی: یک الگوی داده بنیاد [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • صابونچی.رضا شناسایی مقوله‌های علی و زمینه‌ای مؤثر بر موفقیت کاروان ورزشی اعزامی نظامیان ایران در مسابقات سیزم 2023 [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صابونچی.رضا مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • صفانیا.علی محمد طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفانیا.علی محمد شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صفانیا.علی محمد نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صفری.امید ارتباط بین سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صفری.امید مطالعه سیاست جنایی ایران در زمینه مصرف داروهای غیرمجاز در ورزش [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صفری.امید شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفری.امید مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صفری.غلامرضا مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صفری.غلامرضا شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفری.غلامرضا ارتباط بین سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صلح جو.محمد حسن نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • صولتی.مهناز شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ط

  • طاهری روزبهانی.حجت اله طراحی مدل برون‌سپاری فعالیت‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • طاهری هشجین.سحر بررسی توسعه گردشگری ورزشی بر پایه ی ورزش های بومی و محلی استان سمنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • طهماسبی.ایوب بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پست‌های مختلف فوتبال [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • طیاری.فرانک نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • طیبی ثانی.سید مصطفی شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمان‌های ورزشی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • طیبی.بهمن مقایسه آمیخته بازاریابی آکادمی ها با کانون های والیبال استان تهران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]

ع

  • عباس زاده سهرون.یداله طراحی مدل برون‌سپاری فعالیت‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عبدالرسولی زال.حامد آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عبداللهی‌فر.هادی شناسایی ﻋﻮاﻣﻞ رفتاری ﻣﻮﺛﺮ بر افزایش مشارکت دانشجویان در ورزش­های تفریحی دانشگاه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عبدالملکی.حسین تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عبدالملکی.حسین شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • عبدالملکی.حسین شناسایی شاخص‌های سلامت محور ‌مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمان‌های ورزشی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عبود علی التمیمی.معن تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عزیزیان کهن.نسرین تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عسکری.اسرا شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • علمیه.علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • علیدوست.فاطمه بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • علیزاده تمیز.علیرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عمرانی.پگاه اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

غ

  • غایب زاده.شهروز موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • غفاری.هادی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ف

  • فراهانی.ابوالفضل شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • فراهانی.ابوالفضل استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فراهانی.ابوالفضل طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فرزادفر.مونا ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفه‏ای ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فرزام.فرزان طراحی مدل محدودیت های پرداختن به فعالیت‌های اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت بدنی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فریجی.احمد علی حسین شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فلاح.زین العابدین شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فلاح.زین العابدین مقایسه آمیخته بازاریابی آکادمی ها با کانون های والیبال استان تهران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • فلاح.زین العابدین ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فهیم دوین.حسن پیامدهای حاصل از توسعه ورزش درمانی: رویکردی به سوی ارتقای سلامت جامعه [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فهیم دوین.حسن تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • فهیم دوین.حسن طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فهیمی.فاطمه ارائه الگوی تصمیم گیری اخلاقی داوران فوتبال و فوتسال ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ق

  • قاسمی.حمید استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قبادی.سارا تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • قدیمی.بهرام شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قربانی.سعید ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ک

  • کامکاری.کامبیز نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • کروکی.علی ارزیابی طراحی وب‌سایت‌های باشگاه‌های ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • کریمی.پریسا بررسی مدیریت ایمنی اماکن ورزشی در رویدادهای ورزشی در مدارس استان زنجان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • کنارکردی.غلامرضا بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • کوشا.جعفر مطالعه سیاست جنایی ایران در زمینه مصرف داروهای غیرمجاز در ورزش [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کهندل.مهدی فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کهندل.مهدی تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

گ

  • گودرزی.محمود رتبه‌بندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکده‌های تربیت بدنی نسل چهارم [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ل

  • لطفی.حیدر شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمان‌های ورزشی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

م

  • ماجدی.نیما شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ماهیان جاغرق.امیر شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • متین نیا.نگار طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محتشم.امیرمحمد بررسی رابطه سواد رسانه‌ای والدین با سواد حرکتی دانش‌آموزان با توجه به جنسیت دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • محسنی زاده تهرانی.بیتا تحلیل مدیریت برند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاه‌های برند پوشاک خارجی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • محمدی میرزایی.روح الله بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پست‌های مختلف فوتبال [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محمدیان.سیاوش شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمدیان.فریبا موانع پیش روی زنان در تصدی پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مختاری.رباب بررسی رابطة عوامل درون سازمانی با رفتار سیاسی با تأکید بر نقش تعدیل‌گری مهارت سیاسی در وزارت ورزش و فدراسیون‌ها [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • مرادی چالشتری.جواد چالش‌های استراتژیک و رابطه آنها با موفقیت معلمان تربیت بدنی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی نورآبادی.محمد بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پست‌های مختلف فوتبال [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مرادی.نوروز شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مشکاتی.زهره آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مشکاتی.زهره طراحی و تدوین راهبردهای مدیریت دانش ذهنی و اثربخشی آن بر ویژگی‌های روانی فوتبالیست‌های نوجوان در پیش فصل: یک مطالعه پژوهی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مصطفی پور.مصطفی بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مصطفی پور.مصطفی رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مصطفی پور.مصطفی بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مقدسی.مهرزاد ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مقدم.امیر ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ملانوروزی.کیوان تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های هوشمند در صنعت پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های لوازم ورزشی شهر تهران) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ملک محمدی فرادنبه.زیبا طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ملک نیا.حمیدرضا اولویت بندی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای باشگاه های فوتبال لیگ برتر [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • منتظر.مهدی امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • منصوری.آرزو شناسایی مضامین مربیگری ورزش سلامت محور (مطالعه موردی: مربیان حرکات اصلاحی) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • منوچهری نژاد.محسن تحلیل شاخص‌های توسعة کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی دانشگاه‌ فنی وحرفه ‏ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • منوچهری نژاد.محسن پیشران‌های ائتلاف‌سازی بین‌المللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ای [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مولوی نیا.شیوا آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهدوی.اکبر تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرانی.سمیه تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • میرحسینی.سید فرزاد شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمان‌های ورزشی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مینایی.سعیده مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ن

  • نادری نسب.مهدی شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نجف نژاد.سیما تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نشاطی زنوز.ابوالفضل الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفه‌ای باشگاه‏های فوتبال ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نظری.رسول شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نظری.رسول شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین تحلیل مدیریت برند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاه‌های برند پوشاک خارجی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نقی زاده باقی.عباس تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوبخت رمضانی.زهرا موانع پیش روی زنان در تصدی پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نوبخت.فرزاد تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوربخش.پریوش شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نوربخش.پریوش فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوربخش.مهوش فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوربخش.مهوش شناسایی شاخص‌های سلامت محور ‌مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمان‌های ورزشی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نوروز.امیر شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری مالی در پوشاک ورزشی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نوروزیان قهفرخی.سهیلا چالش‌های استراتژیک و رابطه آنها با موفقیت معلمان تربیت بدنی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نیک بخش.رضا طراحی و آزمون الگوی مولفه‌های مدیریت سبز (توسعه پایدار زیست محیطی) اماکن ورزشی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نیکروان.محمد تاسیس فدراسیون حقوق ورزشی ضرورت امروز جامعه ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نیکروان.محمد شناسایی مقوله‌های علی و زمینه‌ای مؤثر بر موفقیت کاروان ورزشی اعزامی نظامیان ایران در مسابقات سیزم 2023 [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نیکروان.محمد طراحی مدل برون‌سپاری فعالیت‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نیکنام.محمد شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

و

  • ویسی.کوروش شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ه

  • همتی.جمشید اولویت بندی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای باشگاه های فوتبال لیگ برتر [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • همتی.جمشید نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • هنری.حبیب چارچوب مفهومی راهبردهای پیشرفت و موفقیت مربیان بسکتبال [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ی

  • یکتایار.مظفر بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • یکتایار.مظفر رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • یکتایار.مظفر بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]