ایران نژاد.مریم
نقش مصرف رسانه ای و کارکرد رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی دبیران تربیت بدنی شهرستان خاش
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایرجی نقندر.رامین
استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایزدی.بهزاد
ارائه مدل توسعه تابآوری سازمانهای ورزشی از طریق شایستگیهای عملکرد مجازی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایوب زاده.کامبیز
ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ایوب زاده.کامبیز
بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر شیراز)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آ
آرمین.محمد
مقایسه آمیخته بازاریابی آکادمی ها با کانون های والیبال استان تهران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
آریان فرد.عبدالرضا
شناسایی مقولههای علی و زمینهای مؤثر بر موفقیت کاروان ورزشی اعزامی نظامیان ایران در مسابقات سیزم 2023
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آزادفدا.شیوا
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آزادی فر.صغری
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آفرینش خاکی.اکبر
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ب
بابایی.منیره
موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
بادامی.رخساره
طراحی و تدوین راهبردهای مدیریت دانش ذهنی و اثربخشی آن بر ویژگیهای روانی فوتبالیستهای نوجوان در پیش فصل: یک مطالعه پژوهی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
بادامی.رخساره
آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
باقرزاده.فاطمه
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
باقریان فرح آبادی.محسن
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقریان فرح آبادی.محسن
شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
باوی.دنیا
بررسی تأثیر توجه به فضای دیجیتال بر تصمیمگیری مصرفکننده با نقش میانجی علاقه به برند و تمایل به خرید
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
باوی.دنیا
بررسی نقش نگرش و همآفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
برزگر یزدی.زهرا
شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
برهمند.رها
ارزیابی تأثیر بازی و ورزش در توانبخشی سالمندان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
برهمند.رها
نقش فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطهای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
برهمند.رها
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بشیری.مهدی
شناسایی مولفه های تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه های ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهرامی نژاد.محبوبه
موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
بهرامی.شهاب
ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفهای ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهلکه.طاهر
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بیگی.محمدعلی
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پ
پناهی.مهریه
بررسی مدیریت ایمنی اماکن ورزشی در رویدادهای ورزشی در مدارس استان زنجان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
پناهی.مهریه
رتبهبندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکدههای تربیت بدنی نسل چهارم
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پور رنجبر.محمد
ارزیابی طراحی وبسایتهای باشگاههای ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پورحسن.ساجد
نقش فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطهای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پورحسن.ساجد
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پوردهنده.زهره
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پورسلطانی زرندی.حسین
ساخت، اعتبار یابی و هنجار یابی مقیاس عدم تمایل مدیران ورزشی به بازنشستگی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
پورسلطانی زرندی.حسین
نقش مصرف رسانه ای و کارکرد رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی دبیران تربیت بدنی شهرستان خاش
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
پورسلطانی زرندی.حسین
بررسی توسعه گردشگری ورزشی بر پایه ی ورزش های بومی و محلی استان سمنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
پورسلطانی زرندی.حسین
تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
پورکیانی.محمد
تدوین الگوی ساختاری تفسیری برای توسعه والیبال زنان در ایران با رویکرد تحلیل کیفی و کمی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پیمانی زاد.حسین
تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ت
تاراجیان.مهدی
موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ترک فر.احمد
ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ترک فر.احمد
بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر شیراز)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
تقی پور غربی.محمد
ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفهای ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ج
جلیلوند.محمد
الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفهای باشگاههای فوتبال ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
جوهری.مجتبی
مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
چ
چراغ بیرجندی.کاظم
طراحی مدل راهبردهای شبکهسازی رسانهای در نظام اطلاعرسانی آموزشوپرورش بهمنظور رشد بالندگی حرفهای دبیران تربیتبدنی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
چراغ بیرجندی.کاظم
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ح
حامی.محمد
الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حسینی.سیدسجاد
بررسی مدیریت ایمنی اماکن ورزشی در رویدادهای ورزشی در مدارس استان زنجان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
حسینی.سیدسجاد
رتبهبندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکدههای تربیت بدنی نسل چهارم
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حکاک زاده.مینا
پیشرانهای ائتلافسازی بینالمللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیتهای رسانهای
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حکاکزاده.مینا
ارزیابی طراحی وبسایتهای باشگاههای ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حمیدعبدالوهاب.احسان
تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حمیدی.فاطمه
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حیدری.سید عباس
شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خدامرادپور.مژگان
رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خدامرادپور.مژگان
بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خدامرادپور.مژگان
بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خدایاری.عباس
شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خدایاری.عباس
شناسایی شاخصهای سلامت محور مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمانهای ورزشی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
خرازیان.شهریار
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خرازیان.شهریار
شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خسروزاده اکرم.صمد
الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفهای باشگاههای فوتبال ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خسروی زاده.اسفندیار
اولویت بندی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای باشگاه های فوتبال لیگ برتر
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
خلیفه.سیدنعمت
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خلیلی.محمد رضا
بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر شیراز)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خندان.اسماعیل
شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
د
دخیل.علی عطیه
شناسایی پیشرانهای توسعه ورزش حرفهای کشور عراق
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دخیل.علی عطیه
شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
درخشان.امیر
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دریس.خلیل
تأثیر مشارکت مشتری در طراحی محصول بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: محصولات ورزشی برند مجید)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دل داده مهربان.اسماعیل
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
دماوندی جغال.الهه
نقش مصرف رسانه ای و کارکرد رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی دبیران تربیت بدنی شهرستان خاش
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
دماوندی جغال.الهه
بررسی توسعه گردشگری ورزشی بر پایه ی ورزش های بومی و محلی استان سمنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
دورودیان.علی اصغر
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ذ
ذبیحی.سعیده
ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ذبیحی.سعیده
بررسی تأثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد خرید مشتری (موردمطالعه: مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر شیراز)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ر
رحیمی سرشبادرانی.قاسم
شناسایی پیشرانهای توسعه ورزش حرفهای کشور عراق
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رحیمی سرشبادرانی.قاسم
شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رحیمی نیک.اعظم
شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
رضایی.گلناز
طراحی مدل جریان سازی در رسانههای ورزشی: یک الگوی داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رضایی.میثم
شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
روحانی.افسانه
شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمانهای ورزشی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
روحانی.زهرا
پیامدهای حاصل از توسعه ورزش درمانی: رویکردی به سوی ارتقای سلامت جامعه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ریوندی. فهیمه
فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش آموزان ایرانی در فعالیت های ورزشی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ز
زارعیان.حسین
نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
زرگر.محسن
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سالاری کیسکانی.حمزه
نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
سبزمیدانی.مهرناز
الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سپهری.فهیمه
طراحی و تدوین راهبردهای مدیریت دانش ذهنی و اثربخشی آن بر ویژگیهای روانی فوتبالیستهای نوجوان در پیش فصل: یک مطالعه پژوهی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شیخعلی زاده.محبوب
شناسایی مولفه های تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه های ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
شیخی ملاشاهی.فاطمه
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شیرازی نژاد.رحیم
ارزیابی میزان آشنایی با حقوق ورزشی در دبیران تربیت بدنی غرب استان فارس
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صابونچی.رضا
طراحی مدل جریان سازی در رسانههای ورزشی: یک الگوی داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
صابونچی.رضا
شناسایی مقولههای علی و زمینهای مؤثر بر موفقیت کاروان ورزشی اعزامی نظامیان ایران در مسابقات سیزم 2023
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صابونچی.رضا
مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
صفانیا.علی محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفانیا.علی محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صفانیا.علی محمد
نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صفری.امید
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفری.امید
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صفری.امید
مطالعه سیاست جنایی ایران در زمینه مصرف داروهای غیرمجاز در ورزش
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صفری.امید
مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صفری.غلامرضا
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری با مشارکت ورزشی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صفری.غلامرضا
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفری.غلامرضا
مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صلح جو.محمد حسن
نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با تأکید بر اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
صولتی.مهناز
شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
طاهری هشجین.سحر
بررسی توسعه گردشگری ورزشی بر پایه ی ورزش های بومی و محلی استان سمنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
طهماسبی.ایوب
بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پستهای مختلف فوتبال
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
طیاری.فرانک
نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
طیبی ثانی.سید مصطفی
شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمانهای ورزشی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
طیبی.بهمن
مقایسه آمیخته بازاریابی آکادمی ها با کانون های والیبال استان تهران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ع
عباس زاده سهرون.یداله
طراحی مدل برونسپاری فعالیتهای بازاریابی باشگاههای ورزشی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عبدالرسولی زال.حامد
آزمون مدل نقش میانجیگری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عبداللهیفر.هادی
شناسایی ﻋﻮاﻣﻞ رفتاری ﻣﻮﺛﺮ بر افزایش مشارکت دانشجویان در ورزشهای تفریحی دانشگاه
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عبدالملکی.حسین
شناسایی شاخصهای سلامت محور مؤثر بر سرمایه فرهنگی در سازمانهای ورزشی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عبدالملکی.حسین
شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عبدالملکی.حسین
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عبود علی التمیمی.معن
تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عزیزیان کهن.نسرین
تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عسکری.اسرا
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
علمیه.علیرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمانهای ورزشی ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
علیدوست.فاطمه
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
علیزاده تمیز.علیرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عمرانی.پگاه
اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
غ
غایب زاده.شهروز
موانع جذب نیروهای داوطلب در ورزش آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
غفاری.هادی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ف
فراهانی.ابوالفضل
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
فراهانی.ابوالفضل
استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فراهانی.ابوالفضل
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فرزادفر.مونا
ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفهای ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فرزام.فرزان
طراحی مدل محدودیت های پرداختن به فعالیتهای اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت بدنی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فریجی.احمد علی حسین
شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فلاح.زین العابدین
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
فلاح.زین العابدین
مقایسه آمیخته بازاریابی آکادمی ها با کانون های والیبال استان تهران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
کامکاری.کامبیز
نقش استراتژی های مدیریت تعارض با میانجی گری مهارتهای روانی مربیان برعملکرد ورزشی تیم های لیگ های بسکتبال بانوان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
کروکی.علی
ارزیابی طراحی وبسایتهای باشگاههای ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کریمی.پریسا
بررسی مدیریت ایمنی اماکن ورزشی در رویدادهای ورزشی در مدارس استان زنجان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
کنارکردی.غلامرضا
بررسی نقش نگرش و همآفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کوشا.جعفر
مطالعه سیاست جنایی ایران در زمینه مصرف داروهای غیرمجاز در ورزش
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کهندل.مهدی
فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش آموزان ایرانی در فعالیت های ورزشی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کهندل.مهدی
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
گ
گودرزی.محمود
رتبهبندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکدههای تربیت بدنی نسل چهارم
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ل
لطفی.حیدر
شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمانهای ورزشی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
م
ماجدی.نیما
شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ماهیان جاغرق.امیر
شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
متین نیا.نگار
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محتشم.امیرمحمد
بررسی رابطه سواد رسانهای والدین با سواد حرکتی دانشآموزان با توجه به جنسیت دانشآموزان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
محسنی زاده تهرانی.بیتا
تحلیل مدیریت برند و مسئولیتپذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاههای برند پوشاک خارجی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
محمدی میرزایی.روح الله
بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پستهای مختلف فوتبال
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمدیان.سیاوش
شناسایی مولفه های تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه های ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدیان.فریبا
موانع پیش روی زنان در تصدی پست ریاست فدراسیونهای ورزشی ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مختاری.رباب
بررسی رابطة عوامل درون سازمانی با رفتار سیاسی با تأکید بر نقش تعدیلگری مهارت سیاسی در وزارت ورزش و فدراسیونها
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
مرادی چالشتری.جواد
چالشهای استراتژیک و رابطه آنها با موفقیت معلمان تربیت بدنی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی نورآبادی.محمد
بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پستهای مختلف فوتبال
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مرادی.نوروز
شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مشکاتی.زهره
طراحی و تدوین راهبردهای مدیریت دانش ذهنی و اثربخشی آن بر ویژگیهای روانی فوتبالیستهای نوجوان در پیش فصل: یک مطالعه پژوهی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مشکاتی.زهره
آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مصطفی پور.مصطفی
رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مصطفی پور.مصطفی
بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مصطفی پور.مصطفی
بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مقدسی.مهرزاد
ارائه مدل توسعه تابآوری سازمانهای ورزشی از طریق شایستگیهای عملکرد مجازی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مقدم.امیر
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ملانوروزی.کیوان
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای هوشمند در صنعت پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: فروشگاههای لوازم ورزشی شهر تهران)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ملک محمدی فرادنبه.زیبا
طراحی مدل راهبردهای شبکهسازی رسانهای در نظام اطلاعرسانی آموزشوپرورش بهمنظور رشد بالندگی حرفهای دبیران تربیتبدنی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ملک نیا.حمیدرضا
اولویت بندی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای باشگاه های فوتبال لیگ برتر
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1401]
منتظر.مهدی
امکانسنجی توسعة قراردادهای الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]