ا

  • ابوالحسنی طرقی.فاطمه کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • ابوالحسنی.سلامه پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ابوالحسنی.سلامه بررسی سیاست جنایی تقنینی و قضایی ایران در حوزه جرایم اقتصادی با تأکید بر فقه اسلامی و حقوق ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • احمدی موسی آباد.ایوب طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • احمدی.جاوید مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • استوار سنگری.کورش انطباق‌پذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسدی کوه باد.هرمز بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اکبر زاده.جعفر طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اکبری مقدم.بیت الله بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • الوندی زاده.اسداله صکوک اجاره؛ ابزاری کارآمد جهت تامین مالی اسلامی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • انتظار.الناز تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

آ

  • آخوندزاده یوسفی.طاهره تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • آخوندزاده.طاهره محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • آندرواژ.لیلا بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • آندرواژ.لیلا طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ب

  • بافقی.پرستو ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باقرزاده خواجه.مجید طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • بخشور.فرجاد محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • برکت.میلاد سیاست جنایی افتراقی حمایت از افشاگران فساد اقتصادی در نظام کیفری ایران، مصر و حقوق اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • بهزادنیا.مهرداد تبلیغات اخلاقی: ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های بین‌المللی در پایگاه استنادی SCOPUS [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

پ

  • پاکدل.مسعود بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • پروین.خیراله تحقق عدالت توزیعی برای رفع فقر و محرومیت؛ تعهد به وظیفه دولت یا تعهد به هدف با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ت

  • تاری وردی.ید اله الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • تفتیان.اکرم بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزش‌های اخلاقی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • تقی زاده.هوشنگ طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • توسلی.وحید الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ج

  • جعفری دهکردی.محمود ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • جلیلی.مهدی تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جهانگیری.شهاب محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]

ح

  • حاتمی نسب.سید حسن کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • حاجی علی اکبری.فیروزه تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف‌کننده در تجارت اجتماعی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حدادی.محمدحسن بررسی فرصت‏های تجارت الکترونیک در متاورس [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حسین زاده.علی طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حسینی نسب.سید مرتضی بررسی فقهی حقوقی منع اخلال در نظم و امنیت اقتصادی و مالی در پرتو مذاق شریعت و آیات قرآن [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسینیان نائینی.محسن الگوگیری از سیره پیامبر اکرم (ص) در بی اثر کردن تحریم‌های اقتصادی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حفیظی.علیرضا تحلیل سیاستهای کلی نظام اداری بر مبنای آموزه های نهج البلاغه [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • حیدر پور.فرزانه الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز واکاوی نقش رهبری تحول دیجیتال در اتحاد استراتژیک بر بستر فرهنگ اسلامی سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • حیدرنژاد.کیوان توبه در حقوق کیفری ایران، فقه امامیه و عامه [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • حیدری گوجانی.محمد ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حیدری.حسن اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • حیدری.حسن سیاست جنایی افتراقی حمایت از افشاگران فساد اقتصادی در نظام کیفری ایران، مصر و حقوق اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

خ

  • خانعلی زاده.بهمن بررسی تاثیر ابزار مالی اسلامی (صکوک) بر سرمایه گذاری در ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خدائی.فیروز طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • خوئینی.الهه تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف‌کننده در تجارت اجتماعی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

د

  • داودی.سید محمد رضا بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • دائی کریم زاده. سعید اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • دلوی.محمدرضا بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • دولاح.عبداله مسئولیت مدنی ناشی از نقض قراردادهای ورزشی در حقوق ایران و انگلستان با نگاهی بر فقه اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • دیدا.مهدی بررسی سیاست جنایی تقنینی و قضایی ایران در حوزه جرایم اقتصادی با تأکید بر فقه اسلامی و حقوق ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ر

  • راه چمنی.احمد بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رحمانی.حامد جستاری انتقادی به شیوه‌های کنترل شرکتی در بنگاه‌های مادر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رحمانی.محسن رابطه بین عملکرد ‌بانکداری غیر ربوی و انواع نوآوری‌ها با نقش میانجی دانش اسلامی (مورد مطالعه بانک های ملی استان قزوین) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رحیم خانی.عبدالله تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رحیم زاده.اشکان بررسی تاثیر ابزار مالی اسلامی (صکوک) بر سرمایه گذاری در ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضائی.مسلم تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رنجبریان.رسول بررسی نقش معرفت دینی در توسعه و اعتلای علوم انسانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ز

  • زرین جوی الوار.سهیلا بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • زکی پور.مهدی رابطه بین عملکرد ‌بانکداری غیر ربوی و انواع نوآوری‌ها با نقش میانجی دانش اسلامی (مورد مطالعه بانک های ملی استان قزوین) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • زکی پور.مهدی مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • زمردیان.غلامرضا تاثیر تحلیل الگوریتم ترکیبی فراابتکاری در تنوع بخشی پرتفوی و بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در بازاریابی مالی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

س

  • سالاری مهر.حسین بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سخنور.محمد محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • سخنور.محمد تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سراجی.مصطفی تحقق عدالت توزیعی برای رفع فقر و محرومیت؛ تعهد به وظیفه دولت یا تعهد به هدف با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سعیدا اردکانی.سعید بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سلطانی فر.محمد کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • سلیمی.فرید ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سنجوری.آزاده طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سهرابی.مهبد واکاوی نقش رهبری تحول دیجیتال در اتحاد استراتژیک بر بستر فرهنگ اسلامی سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سیاح.رحیم تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سیاحی.مریم بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شاه آبادیان.احد بررسی فرصت‏های تجارت الکترونیک در متاورس [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شاهوردیانی.شادی تاثیر تحلیل الگوریتم ترکیبی فراابتکاری در تنوع بخشی پرتفوی و بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در بازاریابی مالی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شجاع پوریان.سیاوش آثار تصمیمات مدیران شرکت های تجاری در ارتباط با حقوق اشخاص ثالث در نظام حقوقی ایران، انگلیس و فقه اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شرکت رضوی.سمیرا الگوگیری از سیره پیامبر اکرم (ص) در بی اثر کردن تحریم‌های اقتصادی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شعبان نیا منصور.مهدی انطباق‌پذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شکوری.محمدحسین بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صالحی آذری.نرگس تاثیر تحلیل الگوریتم ترکیبی فراابتکاری در تنوع بخشی پرتفوی و بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در بازاریابی مالی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • صداقتی.کیوان انطباق‌پذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • صف آرا.غلامرضا آثار تصمیمات مدیران شرکت های تجاری در ارتباط با حقوق اشخاص ثالث در نظام حقوقی ایران، انگلیس و فقه اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • صیادی.سعید طراحی الگوی برندسازی منابع انسانی حوزه سلامت با رویکرد اسلامی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ط

  • طالقانی.محمد طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • طاهری.یاشار نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • طباطبایی زواره.مهشید بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • طباطبایی مزرعه نو.سید جمال الدین بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزش‌های اخلاقی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ع

  • عابدینی.سحر طراحی الگوی برندسازی منابع انسانی حوزه سلامت با رویکرد اسلامی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عبدالوند.محمدعلی طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • عبدالهی.محبوبه اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • عبدالهی.مهدی سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عرب زاده.پری ناز جستاری انتقادی به شیوه‌های کنترل شرکتی در بنگاه‌های مادر [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • عسکری.حکمت الله نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عطاشنه.منصور سیاست جنایی افتراقی حمایت از افشاگران فساد اقتصادی در نظام کیفری ایران، مصر و حقوق اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عوض زاده فتح.فریبرز تعیین عناصر محتوای گزارش مالی یکپارچه با رویکرد اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

غ

  • غفاری.فرهاد بررسی مکانیزم انتقال سیاست پولی درکوتاه مدت با رویکرد حکمت اسلامی تکیه بر یک الگوی خودرگرسیون برداری ساختاری در ایران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • غفاری.محمد طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • غلامی.عبدالخالق تعیین عناصر محتوای گزارش مالی یکپارچه با رویکرد اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ف

  • فروتنی.علی توبه در حقوق کیفری ایران، فقه امامیه و عامه [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • فرهنگ پور.شاپور آثار تصمیمات مدیران شرکت های تجاری در ارتباط با حقوق اشخاص ثالث در نظام حقوقی ایران، انگلیس و فقه اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • فرهود.نغمه بررسی سیاست جنایی تقنینی و قضایی ایران در حوزه جرایم اقتصادی با تأکید بر فقه اسلامی و حقوق ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فرهود.نغمه پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فلاح زاده.ابوذر سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فلاح نژاد.عباس طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • فیروزآبادیان.مهدی مسئولیت مدنی ناشی از نقض قراردادهای ورزشی در حقوق ایران و انگلستان با نگاهی بر فقه اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ق

  • قائمی.علیرضا پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • قجری.سمیه تحلیل سیاستهای کلی نظام اداری بر مبنای آموزه های نهج البلاغه [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • قشقائی.محمدتقی طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قیوم زاده.محمود بررسی فقهی حقوقی منع اخلال در نظم و امنیت اقتصادی و مالی در پرتو مذاق شریعت و آیات قرآن [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ک

  • کاکاوند.کاظم تحقق عدالت توزیعی برای رفع فقر و محرومیت؛ تعهد به وظیفه دولت یا تعهد به هدف با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کسرائیان.علیرضا بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

گ

  • گل دوزها.مهدی کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • گل دوزها.مهدی بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • گلخندان.سمیرا بررسی فقهی حقوقی منع اخلال در نظم و امنیت اقتصادی و مالی در پرتو مذاق شریعت و آیات قرآن [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • گودرزی.کاظم تعیین عناصر محتوای گزارش مالی یکپارچه با رویکرد اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

م

  • محتاجعلی.فاطمه مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • مرادی.بهزاد انطباق‌پذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مرزوق پور.ندا طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی فرصت‏های تجارت الکترونیک در متاورس [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معین الدین.محمود بررسی تأثیر سواد مالی بر رفتار مالی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با نقش میانجی ضریب عاطفی و ارزش‌های اخلاقی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • موالی زاده.سید باسم نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی زاده.سید مجتبی بررسی کارکردهای بازاریابی اخلاقی در اقتصاد دایره ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرزاپور باباجان.اکبر کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • میرزاپور باباجان.اکبر بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]

ن

  • نایب زاده.شهناز مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • نایب زاده.شهناز تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نجفی.محسن طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نژادیان.محمدعلی بررسی مفهوم موفقیت‌شناسی در ادبیات اسلامی با محوریت رفاه شهروندان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نیکخواه.نیلوفر مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

و

  • واحد یاریجان.یونس تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • واسعی.هادی سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ی

  • یزدانی.غلامرضا مسئولیت مدنی ناشی از نقض قراردادهای ورزشی در حقوق ایران و انگلستان با نگاهی بر فقه اسلامی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]