احمدی چهره برق.سیاوش
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احمدی.جاوید
بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی.رضا
راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اخوان ژیان.زینب
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اسلامی.عطا
عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
اکابر.یعقوب
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
الهی.غلامرضا
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیدی.فریدون
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیدی.فریدون
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیدی.فریدون
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیدی.فریدون
تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امیدی.فریدون
تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
امینی.محمد تقی
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اندرواژ.لیلا
ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ایران زاده.سلیمان
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایمان خان.نیلوفر
بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایمان خان.نیلوفر
بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آ
آروین.رسول
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آزادی ریکنده.حمید
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آسایش.فرزاد
بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
آسایش.فرزاد
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
آسایش.فرزاد
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
آقاسی.سعید
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آقاسی.سعید
طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تلهکام با رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آندرواژ.لیلا
نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ب
باقرزاده.محمدرضا
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقری.رامین
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بالو.رضا
بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
بالو.رضا
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
بخارائیان.مریم
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بخارائیان.مریم
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهرامی کیا.مهناز
عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاههای تهران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بیات.امید
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پارت.پانته آ
تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرفکننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرفکننده (مطالعه موردی: برند اپل)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
پقه.عبدالعزیز
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پور قاسمی.شهرزاد
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پوراشرف.یاساناله
عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
پورتیمور.علی اصغر
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر
تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
پیش فنگ.تکتم
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ت
ترکیان تبار.منصور
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
تقوایی یزدی.مریم
تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرفکننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرفکننده (مطالعه موردی: برند اپل)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ث
ثنایی پور.هادی
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ج
جعفری.بهزاد
تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
جوکار.علی اکبر
تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
چ
چراغعلی.محمودرضا
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ح
حدادی.محمدحسن
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسن زاده.محمد
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسین پور.محمد
ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسینی روش.سیدمحمدحسین
تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.سید رسول
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
حسینی.سید علمه
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.سید محمد رضا
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
حسینی.نواب
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حقیقی.محمد
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حکیم پور.حسین
طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حکیم پور.حسین
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
حکیم پور.حسین
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خ
خادمی.ابراهیم
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خادمی.سید موسی
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خاندوزی.بزرگمهر
بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
خداداد حسینی.سید حمید
تأثیر تعداد ورودی گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
خدامی.سهیلا
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خلیلی.فرزانه
بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خورشیدوند.حسین
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
خیزاب.راضیه
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خیزاب.ریحانه
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
خیزاب.ریحانه
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
د
دلوی.محمدرضا
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ر
رجوعی.مرتضی
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
رحمانپور.پروین
تاثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
رحمانی منش.مریم
تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحمتی.فریبا
خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیم پور.امیر
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحیمیان.مهرداد
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رستمی جام خانه.مریم
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رستمی.باقر
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رضاشاطری.عباس
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی راد.فاطمه
تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رضوانی.مجتبی
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رکابدار.قاسم
تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
روستا.علیرضا
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
زرین جوی الوار.سهیلا
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
زرین نگار.ندا
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
زنگنه.امید
طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
س
سعیدی.پرویز
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سعیدی.پرویز
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سعیدی.پرویز
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
سعیدی.پرویز
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سعیدی.پرویز
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سکینی.زهرا
نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سمیعی.روح اله
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
سمیعی.روح اله
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سیاری.مریم
نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ش
شادنوش.نصرت اله
ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
شاه طالبی.بدری
تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شجاعی.سامره
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
شریف زاده.محمد شریف
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شوکت پور.محمد حسین
راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شهبازی.غلامرضا
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
شیرازی.حسین
تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ص
صابری حقایق.رحمتعلی
اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صادقی ده چشمه.مهرداد
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صالحی.علی
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
صالحی.محمد حسین
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صبوری نیا.میرزاعلی
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفائی.احسان
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ط
طاهری کیا.فرید
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ظ
ظریف.ظریف
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ع
عرب.علی
بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
عسگر نژاد.باقر
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عسگری.حسین
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
غ
غفاری.پیمان
تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
غفوری.معصومه
ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
غیور.سید مرتضی
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ف
فاضلی ویسری.الهام
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
فاضلی ویسری.مهران
تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
فتاحی.وحید
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فرخیان.ساحل
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فردوسی.ابوافضل
عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
فرهادی کوتنایی.علیرضا
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فلاح.علی
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ق
قارداشی.بهمن
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قدیمی.هادی
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ک
کاوسى.ندا
درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت.
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
کرامتی.محمدعلی
ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
کرد.نظاره
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
گ
گرگانلی دوجی.جمادوردی
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ل
لاله زاری مصلی.بهزاد
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
لطفی زاده.فرشته
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
م
مالکی.مجتبی
تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
متانی.مهرداد
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمدزاده اماموردیخان.زهرا
اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی نژاد.حامد
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمودزاده واشان.مهدی
طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محمودزاده.مهدی
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
محمودزاده.مهدی
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مختارپور.مهرداد
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مختاری کرچگانی.مسعود
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مدبری.ایمان
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مشایخ.محمد رضا
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
معروفی.فخرالدین
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
معصومی.الهه
رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مقدس شرق.عمار
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
مقدم.امیر
تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
منتظری.زینب
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
مولادوست.کیومرث
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهرارا.اسدالله
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهران.الناز
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
مهری. کاظم
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میثاقی.حسن
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میر.علی
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرزایی.وحید
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ن
ناروئی.بهمن
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ناروئی.بهمن
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
نجفی.محسن
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نصیری.مجید
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نظری.حبیبه
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
نعیمی نظام آباد.مهدی
مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعیمی نظام آباد.مهدی
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نگهداری.علی اصغر
تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نمامیان.فرشید
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
نوبخت رمضانی.زهرا
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نوراللهی سلامت.مهدی
تأثیر تعداد ورودی گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
و
واردی.شایسته
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
وظیغه دوست.حسین
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
وظیغه دوست.حسین
مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ولی پور.پیمان
تاثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ولی پور.پیمان
نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ولی پور.پیمان
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ولی پور.پیمان
خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ه
هوشنگی.فاطمه
رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]