ا

  • احمدی چهره برق.سیاوش الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدی.جاوید بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی.رضا راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اخوان ژیان.زینب شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسلامی.عطا عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • اکابر.یعقوب ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • الهی.غلامرضا استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امیدی.فریدون تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • امیدی.فریدون تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امینی.محمد تقی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اندرواژ.لیلا ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • ایران زاده.سلیمان شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی تاثیر برنامه‌ریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

آ

  • آروین.رسول رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • آزادی ریکنده.حمید ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آسایش.فرزاد بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • آسایش.فرزاد واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • آسایش.فرزاد تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • آقاسی.سعید اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آقاسی.سعید طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تله‌کام با رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آندرواژ.لیلا نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ب

  • باقرزاده.محمدرضا بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باقری.رامین شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بالو.رضا بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • بالو.رضا تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • بخارائیان.مریم رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بخارائیان.مریم استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهرامی کیا.مهناز عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاه‌های تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بیات.امید شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

پ

  • پاپی.عباس تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • پارت.پانته آ تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • پقه.عبدالعزیز شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پور قاسمی.شهرزاد تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پوراشرف.یاسان‌اله عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • پورتیمور.علی اصغر ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • پیش فنگ.تکتم عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ت

  • ترکیان تبار.منصور واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • تقوایی یزدی.مریم تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

ث

  • ثنایی پور.هادی اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ج

  • جعفری.بهزاد تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • جوکار.علی اکبر تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

چ

  • چراغعلی.محمودرضا اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ح

  • حدادی.محمدحسن بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسن زاده.محمد نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسین پور.محمد ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسینی روش.سیدمحمدحسین تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.سید رسول بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • حسینی.سید علمه تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.سید محمد رضا رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • حسینی.نواب شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حقیقی.محمد نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حکیم پور.حسین طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حکیم پور.حسین ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • حکیم پور.حسین اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

خ

  • خادمی.ابراهیم واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • خادمی.سید موسی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خاندوزی.بزرگمهر بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • خداداد حسینی.سید حمید تأثیر تعداد ورودی‌ گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • خدامی.سهیلا اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • خلیلی.فرزانه بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خورشیدوند.حسین واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • خیزاب.راضیه بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خیزاب.ریحانه رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • خیزاب.ریحانه بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

د

  • دلوی.محمدرضا اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ر

  • رجوعی.مرتضی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • رحمانپور.پروین تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • رحمانی منش.مریم تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحمتی.فریبا خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیم پور.امیر طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحیمیان.مهرداد فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رستمی جام خانه.مریم بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رستمی.باقر واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رضاشاطری.عباس اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضایی راد.فاطمه تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضوانی.مجتبی بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رکابدار.قاسم تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • روستا.علیرضا تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

ز

  • زرین جوی الوار.سهیلا تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زرین جوی الوار.سهیلا ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • زرین نگار.ندا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زنگنه.امید طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

س

  • سعیدی.پرویز اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سعیدی.پرویز شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سعیدی.پرویز بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • سعیدی.پرویز رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سعیدی.پرویز استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سکینی.زهرا نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سمیعی.روح اله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • سمیعی.روح اله شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سیاری.مریم نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

ش

  • شادنوش.نصرت اله ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • شاه طالبی.بدری تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شجاعی.سامره بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • شریف زاده.محمد شریف اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شوکت پور.محمد حسین راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شهبازی.غلامرضا شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شیرازی.حسین تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ص

  • صابری حقایق.رحمتعلی اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صادقی ده چشمه.مهرداد تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صالحی.علی نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • صالحی.محمد حسین رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • صبوری نیا.میرزاعلی بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفائی.احسان عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ط

  • طاهری کیا.فرید الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ظ

  • ظریف.ظریف طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ع

  • عرب.علی بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • عسکری.محمد هادی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • عسگر نژاد.باقر شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عسگری.حسین بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

غ

  • غفاری.پیمان تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • غفوری.معصومه ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • غیور.سید مرتضی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ف

  • فاضلی ویسری.الهام بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • فاضلی ویسری.مهران تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • فتاحی.وحید ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فرخیان.ساحل طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فردوسی.ابوافضل عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • فرهادی کوتنایی.علیرضا ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فلاح.علی بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ق

  • قارداشی.بهمن فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قائدامینی هارونی.عباس تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قائدامینی هارونی.عباس تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قدیمی.هادی تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ک

  • کاوسى.ندا درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت. [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • کرامتی.محمدعلی ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • کرد.نظاره بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

گ

  • گرگانلی دوجی.جمادوردی استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ل

  • لاله زاری مصلی.بهزاد اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • لطفی زاده.فرشته الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

م

  • مالکی.مجتبی تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • متانی.مهرداد بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمدزاده اماموردیخان.زهرا اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی نژاد.حامد رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محمودزاده واشان.مهدی طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • محمودزاده.مهدی ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • محمودزاده.مهدی اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مختارپور.مهرداد الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مختاری کرچگانی.مسعود اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مدبری.ایمان واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مرزی علمداری.جبرئیل ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مشایخ.محمد رضا طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • معروفی.فخرالدین طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • معصومی.الهه رابطه بین حمایت نرم‌افزاری از توانائی‌های شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مقدس شرق.عمار بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • مقدم.امیر تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • منتظری.زینب رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • مولادوست.کیومرث شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مهرارا.اسدالله ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهران.الناز تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • مهری. کاظم فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میثاقی.حسن طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میر.علی طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرزایی.وحید واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ن

  • ناروئی.بهمن اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ناروئی.بهمن ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • نجفی.محسن شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نصیری.مجید بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نظری.حبیبه بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نگهداری.علی اصغر تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نمامیان.فرشید طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • نوبخت رمضانی.زهرا رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نوراللهی سلامت.مهدی تأثیر تعداد ورودی‌ گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

و

  • واردی.شایسته ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • وظیفه دوست.حسین تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ولی پور.پیمان تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • ولی پور.پیمان نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • ولی پور.پیمان تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ولی پور.پیمان خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ه

  • هوشنگی.فاطمه رابطه بین حمایت نرم‌افزاری از توانائی‌های شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]